Onko kellään kakkosautona ei-perheautoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Nyt kun autoista kerran puhutaan.. Mulla kun on vaan pikkulikasta saakka ollut haave omistaa joskus toyota celica :ashamed: ja sehän ei mikään perheauto ole.. mitenkähän sellasta olis järkevää lapsiperheeseen hommata, eli onks kellään kakkosauto sellanen, jolla ei lapsia onnistu kuljettamaan? Mitenkäs se eläminen sujuu sil tapaa? :D

Miksei vois hommata...omiin ajoihinsa, kun pääsee itekseen menemään :D
Meillä oli joitaki vuosia sitten "kakkosautona" skootteri :D :laugh: Eiks se oo vähän sama....eli ei voi kulettaa lapsia mukana ;)

Meillä on Punainen Paholainen - vuoden 93 Polo. :laugh: Ei siinä mitään, se joka kulkee lapsen kanssa, kulkee toisella autolla. Se joka on yksin, saa käyttöönsä Punaisen Paholaisen. Hyvin toimii.

Meillä on tila-auto ja 2 autona nissan. Se joka kattoo lapset pitää isompaa ja se jonka tarttee tehdä omia reissuja ottaa 2 auton. Meillä ei siis ole isin ja äidin autoa.

:ashamed: me ollaan tällänen pariskunta, että tappelu tulee varmaan siitä kuka viel lapset ja kuka saa ajaa milläkin autolla, siks pitäis olla "omat autot" :snotty: mutta katsotaan, jos mies lämpenis tolle mun unelmalle :p

Niinpä niin, mun ihanne auton pitää olla : upee, nopee ja coupee--- sitten näin perheellisenä ja koiran omistavana sen pitäisi myös olla farmari.

Joten mä en pahus vieköön ole vielä löytänyt sitä. Siks mä ajan Nissanilla - kulkee siinä yksi lapsi ja koira joka sotkee penkit...

Ykkösautona = miehellä ,on farmari

Yhteistyössä