Maalaistalon emäntänä oleva siskoni täyttää kesällä 30vee...mitähän ostaisin lahjaksi?! Kolmas lapsikin on hänelle syntymässä kesällä, joten ostaisinko vaan jotain vauvakamaa vai mitä kivaa keksisin, kun heillä on niin kaikkea!
Ehdottomasti ostat jotain omaa! Jos et muuta keksi 30 ?:n lahjakortti on sopiva Kiva vois olla myös joku puun taimi istutettavaksi ja siihen viereen päivämääräkyltti. Jos kerran jo kaikkea on...
osta ihmeessä joku hemmottelujuttu äidille itselleen! Lahjakortti hierontaan, kasvo-tai jalkahoitoon tms. Tai vaikka johonkin vaateliikkeeseen. Tai vie hänet ulos hyvin syömään.
Jotain ihanaa hemmottelua kolmekymppiselle äiti-ihmiselle, ehdottomasti!!!!!! Kampaajalle, kosmetologille, hierojalle, vyöhyketerapeutille (ehkä ei, jos on raskaana)... Ja lupaus hoitaa lapsia sen aikaa, kun äiti käy omasta ajastaan nauttimasta.
Täytin hetki sitten 30v. Ja sain lahjakortin vaateliikkeeseen. Olin siitä suunnattoman onnellinen. Käytinkin sen jo. Oli ihana ostaa paljon vaatteita itselle, eikä edes tarvinnut maksaa...
Lahjakortti vaateliikkeeseen tai hemmotteluhetki passais mulle ainaki. Tai sitte lupaus lastenhoidosta ois mulle ihana juttu. Ku tukiverkosto puuttuu, eikä hoitoapua ole helppo saada. Tämmösiä ideoita täältä. Tai jos on innnokas uimari vaikka tai tykkäis kuntosalilla käydä, niin lippuja niihin paikkoihin.