Onko kellään Cupsolo tai vastaava kahvikeitintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Mietin miehelle lahjaksi. Katselin huutista, niin siellä niitä on jonkun verran myynnissä, miks ihmiset myis jos ne olis hyvät?:)
Maksaahan se kahvi enemmän ku normi juhlamokka, mutta toisaalta kun mieti, että ostais erikoiskahvin kahvilasta niin aika nopsasti se kone kyll kattaa kaikki kulut....

Minkälaiset kokemukset teillä on? Onko se hyvä? Kannattaako siihen sijoittaa?

Olemme miehen kanssa miettineet tässä muutaman päivän ajan jonkin kahvikoneen ostamista. Kapselikoneet hylkäsimme, kun laskimme vähän kupin hintaa! Päädyimme siihen, että ostamme jonkin 500-700 euron täysautomaatin emmekä jotain edullisempaa kapselikonetta. Juomme kahvia kuitenkin sen verran paljon, että saisimme kolmessa-neljässä kuukaudessa uppoamaan erotuksen verran kapseleihin.

http://www.ristretto.fi/

Me on saatu joskus lahjaksi nescafén dolce dusto ja ollaan kyllä ihan tykätty. Meillä on toki tavallinen moccamaster myös, jolla keitellään enimmät kahvit, mutta herkutteluhetkiin ja vierasvaraksi on myös kapseleita aina kaapissa. Itse juon ehkä kaksi tai kolme kupillista viikossa. Pelkän dolce guston varassa en haluaisi olla, mutta näin on ihan ok.

[QUOTE="Kukka";28152223]Olemme miehen kanssa miettineet tässä muutaman päivän ajan jonkin kahvikoneen ostamista. Kapselikoneet hylkäsimme, kun laskimme vähän kupin hintaa! Päädyimme siihen, että ostamme jonkin 500-700 euron täysautomaatin emmekä jotain edullisempaa kapselikonetta. Juomme kahvia kuitenkin sen verran paljon, että saisimme kolmessa-neljässä kuukaudessa uppoamaan erotuksen verran kapseleihin.

http://www.ristretto.fi/[/QUOTE]

nyt en ihan ymmärtänyt.....kapselit tietäkseni tulis maksamaan n. 10e/kk, jos juo yhden kupin kahvia päivässä. Vai juotteko te todella paljon kahvia?

No joo, siis jos vain kupillisen juo päivässä, niin silloin ei varmaan paljon haittaa tuo hinta :)

Me juotais varmaan yhteensä vähintään 10 kuppia, niin siksi täysautomaattikone olisi meidän valinta.

Meillä on ollut nyt parisen vuotta toi Dolce Gusto Piccolo, se on siis se ihan karvalakkimalli. Mulla ei oo kyllä moitteen sanaa siitä sanottavana. Meille riittää hyvin toi perusmalli, koska alkuinnostuksen jälkeen kapselikahvinkeitto on jäänyt vähemmälle. Arvattiin se kyllä jo ihan ostaessakin ja pitkään mietittiin et kantsiiko ostaa. Sitten sattui sellainen tarjous kohdalle, et piti ostaa masiina! :) Kyllä sillä aina silloin tällöin on kiva herkkukahvit turahuttaa. ;)

Mä oon haaveillut siitä Piccolosta jo siitä saakka kun se tuli markkinoille, mutten oo vielä ostanut. Nythän siitä tuli se hienompi versio Genio, ja nyt en tiiä kumman ostaisin. Vinkkejä tähän dilemmaan kenelläkään? Meillä sitä käyttäsin vain minä, lapset ehkä joskus. Tavallinen kahvinkeitin on myös.

Mä oon haaveillut siitä Piccolosta jo siitä saakka kun se tuli markkinoille, mutten oo vielä ostanut. Nythän siitä tuli se hienompi versio Genio, ja nyt en tiiä kumman ostaisin. Vinkkejä tähän dilemmaan kenelläkään? Meillä sitä käyttäsin vain minä, lapset ehkä joskus. Tavallinen kahvinkeitin on myös.

no meilläkin on se kympin kahvikone, jota käytetään pari kerta viikossa ja tehdän tasan yksi kuppi kerralla....mene vähän hukkaan kaikki kahvijämät ja "yliannostukset" kuitenkin...

Yhteistyössä