Onko kellään aikanen veritesti ollu nega ja vasta myöhänen plussa sen jälkee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niko06

Aktiivinen jäsen
09.06.2006
2 534
0
36
Siinähän se kysymys...

Olen kuullu ja lukenu täältä että saattaa hormoonitaso nousta myöhäänkin...
Mulla siis se veritesti nega oletetulla rv5+0 `=D
Piinavaa miettiä olisko sittenkin... (kakkonen niin toivottu) Mulla päivä ennen ku menkkojen piti alkaa oli pientä vuotoa, ei muuta..
Niin ja kahteen testiin tuli hailakka haamu ennen tuon pikkuvuodon alkua :/
Olen oksentanu välillä ja voinu viimesen viikon tosi pahoin ja vatsakin reistaa TIEDÄN... mahatautia varmaankin :ashamed:

Mutta kun muutkin oireet on pysyny ja joku siivousvimma tullu sekä mulla on koko ajan nälkä, en tiedä miten niin paljon kotiruokaa ja leipiä ym pystyn syömään... Mieskin huomasi jo "tilanteen" eilen ja sanoi "paljoko sää oikein syöt" :laugh:

Noh tuo kysymykseni kuiteskin tuossa otsikossa jos joku viittii vastata :wave:

no itseasiassa samanasia kanssa painin minäkin.
mulla nyt menossa kp 54 ja veritstissä kun kävin niin se oli nega...eilen tein testin..en oo varma oliko se ees haamu..mutta..tosiaan oireita joitain olllu...oon sit miettiny et entäs jos sitä hormonia huonosti erittyy tai että ovuloinu olen myöhemmin...en tiiä..:/

minä voinen sanoa - että kuulun samaan sakkiin. Nyt sitten hetki sitten tein testin ja kas kummaa; haalea viiva siihen ilmestyi. Varovaisen optimistinen haluan olla.. Ja jos mieskin sen viivan näkee niin kyl se siinä sitten on - kait. =)

mulla oli verestä katottu testi sairaalassa nega,sanoin että yritetään vauvaa ja sain lääkkeet joita ei saa syödä raskauden aikana,5 päivää tästä virtsatesti plussa,uusinta testi myös ja kyseessä oli selkeä plussa.raskaus keskeytyi sitten viikolla seitsemän :| lääkäri sanoi ettei johtunut lääkkeistä mutta itteeni jäi mietityttämään..

kiertopäivä oli sillon 29 kun se testi otettiin ja mun kuukautiskierto on 28-30 pvää :/ kerroin heille myös kiertopvän ja sen mikä yleensä on kiertoni,sanoivat vaan et näkyy jos olen,mielestäni tekivät virheen määrätessään lääkkeet jotka voivat aiheuttaa sikiövaurioita kun tiedossa oli raskauden yritys :(

Yhteistyössä