onko kellään abtronicii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marva

Vieras
se laite jolla voi treenata vatsalihaksia ja #&%£$!* ja reisiä..?,,,
ois kiva tietää et onko toiminu..mulla nyt ei tuota painoa ole kuin vajaa 54 mutta makkaroita löytyy..ja oon kyl joskus testannu vehjettä,mut en nyt silleen omana kuitenkaan :(

Jossain oli joskus sellainen vinkki, että sen sijaan, että ostais kalliita vehkeitä kaappeihinsa pölyttymään, niin joka kerta kun näet mainoksen jostain potentiaalisesta hiki-kapistuksesta, niin teet sen mainoksen ajan vatsalihasliikkeitä.

mutsilla(3 lasta) on joku ab sving ja sai sixpäkin noin 10 viikossa ja mulla itellä se easy shaper jota en antais pois 6 senttiä katos 2 viikossa mahasta ja mullakin 3 kakaraa joten löysää on....kokeile ab svingiä jos et tartte muuta ku mahalihaksia (saa viäl tv-shopista muistaakseni 59 e?) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 16:53 dietillä kirjoitti:
mutsilla(3 lasta) on joku ab sving ja sai sixpäkin noin 10 viikossa ja mulla itellä se easy shaper jota en antais pois 6 senttiä katos 2 viikossa mahasta ja mullakin 3 kakaraa joten löysää on....kokeile ab svingiä jos et tartte muuta ku mahalihaksia (saa viäl tv-shopista muistaakseni 59 e?) :flower:
Heissan "dietillä"!
Mielenkiintoni heräsi tähän easy shaperiin. Kuinka usein ja pitkään treenaat laitteella? Onko sulla ylipainoa vai ootko laiha, mutta löysää makkaraa löytyy? Aika kallis vaan toi laite on...kävin kattoon tv-shopin sivuilla niin maksoi jotain 150?.

pitää mulla kiinteyttää reisiä ja peppuakin ..ja sillä abtronicilla voi niitä kaikkia treenata..ihmettelin vain kun se maksoi vajaat 9euroa..vai onko jo niin vanha laite että niin halvalla myyvät..mutta voi se tehota kun säännöllisesti käyttää.Kyllä se ainakin tuntuu(oon kaverin luona kokeillut)

ostin sen easy shaperin noin 2kk sitte tais maksaa jotain 120e ja treenaan joka toinen päivä noin 20-30min aamuin/illoin joka toinen päivä käyn kävelyllä ym EI raskasta. ylipainoa jotakin kymmenen ja viientoista kilon välillä.en oo sen kummemmin ollu dietillä mitä nyt katon ettei hirveesti tuu kaloreita ja syön karkkia välillä tosi paljon.se easy shaperin saa tv-shopista ja se on se vain naisille suunniteltu kaikkien lihasryhmien vempele,suosittelen lämpimästi! muuten ekan viikon jälkeen oot kipee....mutta ainakin joku tv-shopin juttu toimii. :wave:

Yhteistyössä