onko kaverin seksuaalisella suuntaumisella ystävyyssuhteissa väliä?

eli sillä onko hetero, lesbo, homo vai bi? Eli jätetään nyt kuitenkin pääsääntöisesti lapsiin ja eläimiinsekaantujat pois mutta toki niistäkin saa kommentoida vaikka haen nyt kommentteja "erilaisista normaaleista".
vaikuttaako siis miten ystävyyteen tuo tieto ja miten se vaikuttaa missä vaiheessa ystävyyttä se tulee ilmi?

Turkilmas
Ei vaikuta pienimmässäkään määrin. Tai no niin, mulla on ollut kaksi homoystävää ja molempien kanssa ollaan tultu NIIN hyvin toimeen. Äippä aina sanoo että naiselle paras ystävä on homo ja kieltämättä on kyllä mennyt tosi yksiin ja kemiat kolahtanut.
Toisaalta uskon että ihan oikeesti ihmisen seksuaalisella suuntautumisella ei ole pienintäkään vaikutusta siihen että klikkaako kemiat vai ei.

Lapsiin ja eläimiin sekaantumista pidän sairautena, enkä koskaan haluaisi tutustua saati ystävystyä (en edes tavata) tuollaisia ihmisiä.

Jos nyt lasketaan pois ne rikolliset ja hyväksikäyttäjät, niin ei tod.ole väliä.
Mulle on ihan sama, vaikka shoppailureissulla mun kanssa vieressä rattaita lykkisi miespuolinen kaveri naisen vaatteissa, jos se on hyvää seuraa muuten.

Ei ole merkitystä - paitsi että pedofiilin tai eläimiin sekaantujan kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä :x |O
Mutta jos nyt puhutaan kahden (suht) aikuisen välisestä rakkaudesta ja seksistä, niin mulle on ihan sama tunteeko ystäväni vetoa vastakkaiseen vai samaan sukupuoleen. Ei se ystävyyttä miksikään muuta.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No ei tietenkään, mutta toi, että tuikkasit lapsiin ja eläimiinsekaantujat samaan lauseeseen, saisi vahvasti miettimään.

Toisaalta mielipiteitä voi edes yrittää muokata, jos on väleissä, eli... :D :saint:
Minusta tuntuu, että jos ystäväni paljastuisi lapsiin sekaantujaksi, en uskaltaisi olla hänen lähettyvillään lasteni kanssa. Eli itsesuojeluvaisto alkaisi toimimaan kyllä heti. Ja toisekseen, se ei ole ole seksuaalinen suuntautuneisuus, vaan sairautta ja rangaistava teko.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No ei tietenkään, mutta toi, että tuikkasit lapsiin ja eläimiinsekaantujat samaan lauseeseen, saisi vahvasti miettimään.

Toisaalta mielipiteitä voi edes yrittää muokata, jos on väleissä, eli... :D :saint:
Minusta tuntuu, että jos ystäväni paljastuisi lapsiin sekaantujaksi, en uskaltaisi olla hänen lähettyvillään lasteni kanssa. Eli itsesuojeluvaisto alkaisi toimimaan kyllä heti. Ja sellainen ystävyyssuhde tuskin on kovin kantava, jos toiseen ei voi luottaa. Ja toisekseen, se ei ole ole seksuaalinen suuntautuneisuus, vaan sairautta ja rangaistava teko.

Yhteistyössä