onko kaupat auki huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lakossa ovat kaikki kaupan ja vartijoiden alan työt. Eli kaupat ovat kiinni. Työnantajapuoli voi yrittää murtaa lakkoa pitämällä osan kaupoista auki esim. esimiesvoimin tai palkkaamalla vuokratyövoimaa. Nyt onkin tärkeää, että myöskään asiakkaat eivät lähde ostoksille lakon aikana. Kai haluat olla mukana tukemassa taistelua oikeudenmukaisten palkkojen ja työehtojen puolesta? Katso lisätietoa www.pam.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Meilläpäin on pari kauppaa auki. Ihan persiistä kun muut lakkoilee ja toiset vaan pitää ovensa auki.

no älä muuta sano! mä lakkoilen huomenna ja onneks meidän firmassa on sen verran fiksuja ihmisiä et neki lakkoilee :heart:

jos mä saisin päättää niin edut joiden vuoksi taistellaan ei tulisi koskemaan rikkureita :kieh:

Mutta onhan ne taas lauantaina auki?
En tiiä viittiikö lähtee ees kattomaan tyhjiä hyllyjä illalla jos ihmiset on jo ne hamstrannu tyhjiksi.
Ja kääk siellä on varmaan kivasti porukkaa tonimässä kärryineen.
Pakkasessa varmaan jotain ruokaa on...

Alkuperäinen kirjoittaja Jane69:
Mutta onhan ne taas lauantaina auki?
En tiiä viittiikö lähtee ees kattomaan tyhjiä hyllyjä illalla jos ihmiset on jo ne hamstrannu tyhjiksi.
Ja kääk siellä on varmaan kivasti porukkaa tonimässä kärryineen.
Pakkasessa varmaan jotain ruokaa on...

lakko loppuu la aamuna klo: 06

Ei ole totta, olenko mä näin pahasti missannut jotakin.. Siis alkaako se kauppojen lakko huomenna?? Eiks sen pitänyt olla vasta ensi viikolla, juuri ennen vappua??

Toivottavasti kukaan ei ihan tosissaan lähde hamstraamaan älyttömästi ruokatarvikkeita kun ei se lakko kestä kun vuorokauden vaan. Saadaan sitte taas kattella tyhjiä hyllyjä ja ihmisillä kaapit täynnä ruokaa eltaantumassa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja menia:
Ei ole totta, olenko mä näin pahasti missannut jotakin.. Siis alkaako se kauppojen lakko huomenna?? Eiks sen pitänyt olla vasta ensi viikolla, juuri ennen vappua??

siis eikö ihmiset lue lehtiä, katsele uutisia?????

kaupanalan ja vartijoiden lakko alkaa huomenna. uusi lakkovaroitus on annettu 28.4-1.5 jos ei sopuun päästä

Yhteistyössä