Onko kaupan myyjiä paikalla ,tai kuka tietäis kortti asiaa?

• Viestiketjun aloittaja äkkiä!!!
  • Ensimmäinen viesti
äkkiä!!!
Mies lähti töihin ja tulee vasta myöhään illalla kotia. sen pankkikortilla on 17e rahaa ja mun pitäs maitoa käydä ostaan ,mut uskallanko maksaa sne kortilla kaupssa ? näkeekö kassa työntekijä että maksan miehen kortilla?

ap...
Mutta siis näkkeekö ne siitä näytöltä että on miehen kortti kun mietin että jos ne sitte ottaa sen pois? mulla on miehen lupa kyllä. en vaan eilen hoksannu maitoa käydä ostaan ja mies ei ite pääse...huomiseen ei pärjää,kun kymmenkuinen juo vielä maitoa pullosta:/

"Omppu"
Tosiaan kassa näkee kortinlukijasta vain tekstit "maksutapavalinta", "pin-koodin syöttö", "varmennus" ja "maksu hyväksytty". Tämä siis silloin, jos kortti on sirullinen ja ostaja näpyttää pin-koodin. Jos kortti on annettava myyjälle niin kortin nimeä verrataan allekirjoitukseen.

"pop"
[QUOTE="Omppu";26104969]...
Jos kortti on annettava myyjälle niin kortin nimeä verrataan allekirjoitukseen.
...
[/QUOTE]

Jossain kaukaisessa teoriassa ehkä, eivät kyllä oikeasti välitä tippaakaan. Minä olen jo vuosia laittanut pitkän viivan kortissa olevan koukeroisen nimikirjoitukseni sijasta, eikä kukaan, koskaan, ikinä ole asiasta maininnut.

Ei ne nimmarit oikeasti juuri koskaan täsmää, paitsi vanhoilla ihmisillä. AP:n tapauksessa ainut juttu mihin kyllä kiinnittäisin huomiota on se, että nainen osataa miehen kortilla-pyytäisin henkkarit jos huomaisin.

"öööö"
Hei ,siis näkeekö ne sen jos maksan ihan tavallisella visalla ostokset miehen kortilla laitan kortin siihen kortin lukijaan ja näpyttelen miehen pinkoodin! kun joku väitti et näkkee?

niii
No jos nyt uskallan vihdoin ja viimein mennä sinne kauppaan:D oon tämmönen panikoija että jos ne huomaakin tms... mut eihän siin mitään oo jos kerran ku mieheltä on lupa:D

lucifer
[QUOTE="vieras";26105729]Ihan mielenkiinnosta, mikä on syynä toisen kortin käyttöön? Miksi ei käyttää omaa korttia?[/QUOTE]meillä se että mies maksaa ruokaoastokset jam inä muut menot ja joka kaeta hän ei kerkiä kauppaan ja minulla on käytössäni hänen vanhentunut korttinsa joka siis toimii normaalisti

....
meillä on yhetiset rahat, kumpikin saa toisen luvalla ottaa toisen kortin. mulle tulee lapsilisät,äpäiväraha ja miehelle tulee palkka. aina ei esim oo mun tilillä rahaa jos oon laskuja maksellu. sitten käytän miehen korttia!

"smeagol"
ei tossa oo muuta ongelmaa kuin se että jos jostain syystä myyjä huomaa ettei se ole sun kortti, niin se velvollisuus on ottaa kortti sulta pois ja sen jälkee tililtän lähtee 150 euron kortin poisoton palkkiomaksu myyjälle. ei paljo auta selittelyt että sen miehen kortti ym. korttiin täytyy hakea käyttöoikeus aviopuolisolle. tms.

niin....
[quote="smeagol";26105784]ei tossa oo muuta ongelmaa kuin se että jos jostain syystä myyjä huomaa ettei se ole sun kortti, niin se velvollisuus on ottaa kortti sulta pois ja sen jälkee tililtän lähtee 150 euron kortin poisoton palkkiomaksu myyjälle. Ei paljo auta selittelyt että sen miehen kortti ym. Korttiin täytyy hakea käyttöoikeus aviopuolisolle. Tms.[/quote]

samaa tässä mietinkin!

Yhteistyössä