riisipallo
sain tänään kuulla, että kasvatan lapsia eineksillä koska ostan valmiita riisipiirakoita kaupasta! :O muuten teen kyllä ruuat itse ja miellän eineksiksi esim. mikroateriat tai valmispitsat
En allekirjoitat tätä. Olen tehnyt itse, eikä ne kyllä olleet järin hyviäMinusta ne kaupan piirakat on järkyn kalliita. Omatekoiset tulee paljon halvemmaksi ja on paljon parempia.
Sä et muistaakseni ollu kauhee hyvä kokkiEn allekirjoitat tätä. Olen tehnyt itse, eikä ne kyllä olleet järin hyviä
Ja niiden tekeminen oli aikamoinen homma...teet puurot ja pohjat ja täytät ja laitat sen edes vähän piirakan malliin...ja sitten vielä paistat. Huh.
Mä en tajua, miten joillakin on aikaa tehdä kaikki safkat itse. Aamulla puuroa ja itse leivottuja sämpylöitä, lounaalla itse tehtyä ruokaa, välipalalla itse tehtyjä karjalanpiirakoita, päivälisellä taas itse tehtyä ruokaa ja eiköhän sinne iltapalallekin jotain vielä sitten itse väsätä...mutta missä välissä?
Aina sillointällöin tulee enempi panostettua ruoanlaittoon...se panostus loppuu yleensä viimeistään kahden päivän jälkeen. Mulla on muutakin tekemistä, kuin istua kaikki liikenevä vapaa-aika hellan edessä :kieh:
Mä luulen, että mä en vaan osaa. Enkä kykene. Muut hanskaa tän homman jotenkin paremmin
No en minäkään kaikkea itse tee. Mutta karjalanpiirat teen, minusta ne on paljon helpompia ja vaivattomanpia tehdä kuin esim. pulla.En allekirjoitat tätä. Olen tehnyt itse, eikä ne kyllä olleet järin hyviä
Ja niiden tekeminen oli aikamoinen homma...teet puurot ja pohjat ja täytät ja laitat sen edes vähän piirakan malliin...ja sitten vielä paistat. Huh.
Mä en tajua, miten joillakin on aikaa tehdä kaikki safkat itse. Aamulla puuroa ja itse leivottuja sämpylöitä, lounaalla itse tehtyä ruokaa, välipalalla itse tehtyjä karjalanpiirakoita, päivälisellä taas itse tehtyä ruokaa ja eiköhän sinne iltapalallekin jotain vielä sitten itse väsätä...mutta missä välissä?
Aina sillointällöin tulee enempi panostettua ruoanlaittoon...se panostus loppuu yleensä viimeistään kahden päivän jälkeen. Mulla on muutakin tekemistä, kuin istua kaikki liikenevä vapaa-aika hellan edessä :kieh:
Mä luulen, että mä en vaan osaa. Enkä kykene. Muut hanskaa tän homman jotenkin paremmin
Joillain on kauha kädessä jo syntyessään...toisilla ei. Ja mä kuulun ihan ehdottomasti näihin jälkimmäisiinSä et muistaakseni ollu kauhee hyvä kokki
Mulla se palaa pohjaan heti alustaMinä keitän puurona aina edellisenä iltana. Alun jälkeenhän se hautuu melkein itsestään.