..
haluisin ultraan, k oon vähän huolissani.. rahat tiukalla.. mulla olis tapaturmavakuutus joka on 0 omavastuulla..jos menisin lääkäriin ja saisin rahat sitä kautta?
tuomitkaa:/
tuomitkaa:/
Samaa mietin..Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:miten sä sen tapaturmaksi saat?
Ootko ottanut selvää että korvaako sun vakuutus raskauteen/synnytykseen liittyvät tutkimukset? Usein ne on rajattu vakuutuksissa pois.Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikka et kaaduin koiran kaa lenkillä..ja tulin tarkastaa et kaikki ok
Raskaana olevat pääsee yleensä ohi, jos kerran syytä huoleen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ku täytys lapsille saada hoitaja.. siellä on ainakin 4tunnin jonot joka ilta..
no et sä sitten ole oikeesti edes huolissasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ku täytys lapsille saada hoitaja.. siellä on ainakin 4tunnin jonot joka ilta..
No mene ihmeessä yksityiselle sit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysyin ekassa.. ku kaaduin oikeesti.. ja sain rahat sieltä..
Niin onko se oletettu hätä nyt sulla vai vauvalla?Jos sulla on vaikeuksia päästä ylös sängystä,niin voisi kuvitella ettei ultraan tarviste mennä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ellei todellista hätää.. eikä mulla mitään ISOA hätää ole.. kuhan vähän oudot kivut, ku en tunnu pääsevän ylös sängystä..