onko kauhee vakuutuspetos?

• Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
haluisin ultraan, k oon vähän huolissani.. rahat tiukalla.. mulla olis tapaturmavakuutus joka on 0 omavastuulla..jos menisin lääkäriin ja saisin rahat sitä kautta?

tuomitkaa:/

eihän sun tarvi muuta kun sanoa neuvolassa, että oot huolissasi esim. liikkeistä/suppareista/kivuista ja ne ultraa sut sielä tai äitipolilla joka maksaa sen parikymppiä (jonka saa laskulla= maksa kun jaksat..)

Joo
Jos kerran on syytä huoleen niin kerrot sen syyn päivystykselle, oli se syy sit mikä hyvänsä.

Kyllä sä sen parikymppiä kestät. Jos oikeesti on niin tiukkaa niin sossusta apuja terkkamaksuihin.

vieras
Mene suoraan synnärille, ei sinne tarvii päivystää! Itse kävin montakin kertaa raskausaikoina jos en tuntenu liikkeitä... pääsee heti sisälle ja käyrille sekä ultraan.

ultraaan vai mihin??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ellei todellista hätää.. eikä mulla mitään ISOA hätää ole.. kuhan vähän oudot kivut, ku en tunnu pääsevän ylös sängystä..
Niin onko se oletettu hätä nyt sulla vai vauvalla?Jos sulla on vaikeuksia päästä ylös sängystä,niin voisi kuvitella ettei ultraan tarviste mennä.
Onko sulla selkä jotenki jumissa?Soita päivystykseen aj snao että tulet itsesi takia sinne,kun on vaikeuksia nousta sängystä.

Yhteistyössä