onko kauhea nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyrmistynyt muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä sanoin että me tykätään ja suvussa on ja matilda ei sopinu toisen nimen kans,kun se olis ollut kuulemma kivempi sanoi täti

Arvaa, minkä kommenttiryöpyn suku antoi, kun kuuli Matildasta! Älä välitä, aina riittää sanojia. Etenkin vanhemman väen keskuudessa ns. vanhoista nimistä, kun emme annakaan Jani, Jarkko, Pirkko eikä Liisakaan (sori niille, jotka on antanut, en hauku nyt niitä, vaan nimien aikakausiensa yleisyyttä) jne..
Tilda on kaunis nimi! =)
ja se on muutes meirän neidin lempparinimi..tilta siis

Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Dildo tulee mieleen.

No eikä tule, olet ihan hassu :)
Mulle tulee Tilda-nimestä mieleen, jos siitä pitäisi jotakin mielleyhtymiä tulla, niin sellainen pienitalopreerialla- tyyppinen vaatetus, että on pitkät hameet, hiusnauhat hiuksissa tytöillä, naisilla semmoiset hassuhkot hatut mitkä näyttää lampunvarjostimilta :)
Nimenä se on nätti.

Minua ei Tilda miellytä, mutta en nyt julkisella paikalla ala kenellekään kommentoimaan, että en pidä nimestä. Jokainenhan antaa sellaisen nimenlapselleen kun haluaa.

Paulasta mulle tulee mieleen kahvi ja Jorma-nimestä, nimenä siis, karhu. Olenkohan pervo kun mulle ei tule nimistä yleensäkään mieleen mitään seksijuttuja ja mielleyhtymiä?

Oletan, että se täti oli vähän vanhempaa sukupolvea, ja hänen aikanaan Tilda oli vanhan ihmisen nimi. Nyt meille lapsentekoikäisille se on taas uudestaan tuoreen ja kivan kuuloinen. Niin ne nimet kiertävät. Varmaan omat lapset sitten antavat taas suurten ikäluokkien nimiä, Marja-Leenaa, Riittaa ja vastaavia... :)

Yhteistyössä