Onko kaikkien lihavien naisten miehet "joo joo" -miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Tuli mieleen siitä "Rakas, sinusta on tullut pullukka" -sarjasta. Itse olen pyöreähkö ja mun mies on just sellainen joo joo -mies. Ikupäivänä se ei "komentais" mua lenkille/liikkumaan ja tuo kyllä herkkujakin just niin paljon kuin mä haluan...

Rupesin miettimään, että melkein kaikilla hoikilla kavereillani suhteessa mies on perheen pää ja sit taas nää pullukkat on tyranni-mammoja :D

Taitaa ne olla. mun monen lihavan kaverin miehet on niitä joo joo miehiä :) Mie ei lienee uskalla pistää vastaan varsinkin jos nainen on isompi. :D Nainen päättää mie tuo rahan :)

normaalikokoisen suomalaisen naisen miehenä olevana henkilönä voin sanoa, että patistettua tulee ja välillä pientä kiukkua tulee kun lenkille mukamas "pakotan" hänet, mutta yleensä illalla viimeistään se kiukku siitä laantuu ja samoin kun kauppareissulla sipsihyllylle nainen eksyy, niin toki siinä hetken aikaa hän on vihaisena kun kiellän ostamasta sipsejä, mutta samaa varmasti tekisin hyvä geenisen (=laihan) naisen kanssa suhteessa olevana.

ja mikä on joo joo mies? mies joka hokee joka asiaan joo joo, eikä tee silti mitään? vai jees mies (yes man), joka sanoo joka asiaan kyllä, vaikka ei haluaisi, mutta on liian heikko sanomaan ei? (kieltämään sipsit tai sanomaan että nyt lenkille)

normaalikokoisen suomalaisen naisen miehenä olevana henkilönä voin sanoa, että patistettua tulee ja välillä pientä kiukkua tulee kun lenkille mukamas "pakotan" hänet, mutta yleensä illalla viimeistään se kiukku siitä laantuu ja samoin kun kauppareissulla sipsihyllylle nainen eksyy, niin toki siinä hetken aikaa hän on vihaisena kun kiellän ostamasta sipsejä, mutta samaa varmasti tekisin hyvä geenisen (=laihan) naisen kanssa suhteessa olevana.

ja mikä on joo joo mies? mies joka hokee joka asiaan joo joo, eikä tee silti mitään? vai jees mies (yes man), joka sanoo joka asiaan kyllä, vaikka ei haluaisi, mutta on liian heikko sanomaan ei? (kieltämään sipsit tai sanomaan että nyt lenkille)

Jees-mies... Mut kyllä mä tuhat kertaa mieluummin pidän oman jees-mieheni, kuin ottaisin sinun kaltaisesi miehen...

Joo joo mies on sellainen tossunalle jäänyt vässykkä, joka ei uskalla sanoa omia mielipiteitään ja tekee kuten käsketään. Nainen pomottaa ja mies tekee.

[QUOTE="piii";28282151]Taitaa ne olla. mun monen lihavan kaverin miehet on niitä joo joo miehiä :) Mie ei lienee uskalla pistää vastaan varsinkin jos nainen on isompi. :D Nainen päättää mie tuo rahan :)[/QUOTE]

:headwall:

[QUOTE="joo";28283623]aika usein näin on, että lihavan mies tossukkana siivoaa aina yksin ja hoitaa lapset sivussa, tai isovanhemmat valjastettu.[/QUOTE]

Mitäs tossukkaa siinä on, jos on oikea mies, eli ottaa puolet kodin vastuusta eikä ole Peran kanssa kaljalla ja vaimo hoitaa kaiken. (Kärjistin tahallani, koska sinäkin kärjistit)

Bmi 21

mä en kestäisi vässykkää jolla ei ole omia mielipiteitä, semmonen mies on ryhdikäs kuin onkimato. Miehellä pitää olla selkärankaa sen verran että uskaltaa avata suunsa, parisuhteen kun on tarkoitus olla tasa-arvoinen eikä kenenkään tossuttaa toista.

Jos olisin itse niin aikaansaamaton etten ymmärtäisi lähteä lenkille tai ostaisin aina vaan herkkuja, toivoisin mieheni sanovan asiasta. Huomauttavan, ei komentavan. Jokaisella pitäisi kyllä on sen verran järkeä, että huolehtii omasta kunnostaan ja terveydestään ilman ulkopuolisten kommentteja.

[QUOTE="aapee";28282083]Tuli mieleen siitä "Rakas, sinusta on tullut pullukka" -sarjasta. Itse olen pyöreähkö ja mun mies on just sellainen joo joo -mies. Ikupäivänä se ei "komentais" mua lenkille/liikkumaan ja tuo kyllä herkkujakin just niin paljon kuin mä haluan...

Rupesin miettimään, että melkein kaikilla hoikilla kavereillani suhteessa mies on perheen pää ja sit taas nää pullukkat on tyranni-mammoja :D[/QUOTE]

Ruma lihava nainen saa kyllä seuraa vaikka olisi työtön mutta Lihava työtön mies jää kotiin yksin tumputtamaan.

Eipä kai lihavan naisen ottajilla mitään omaa tahtoa ole, ellei kyseessä ole läskifetismi.

Yhteistyössä