Onko kaikki veronpalautukset maksettu jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitäihm;29292527:
mahdatko edes ymmärtää mistä nuo rahat koostuu :)
en tajua miten voi laskea prosenttinsa noin paljon pieleen!

En tietenkään ymmärrä. Elän luulossa, että ne tulevat valtiolta lahjoituksena, ja että veronpalautusten suuruus riippuu siitä, kuinka menestyvä ihminen on.

Tai sitten kaikilla ei ole tarvetta ihan just niin sentilleen siinä palkanmaksun yhteydessä ja sitten tuntuu kivalta saada isompaa pottia joulun alla. ja tiedän kyllä, inflaatio jne. mutta nyt on kyse niin minimaalisista summista, että itse aion jatkossakin pitää prosentin selkeästi liian korkeana.

• Tykkää
Reactions: Björn
Joillakin aloilla saa tehdä erilaisia vähennyksiä ja osa palautuksista johtuu näistä. Korottavat mukavasti vaikka veroprosentti ei olisikaan huimaavan korkea.

• Tykkää
Reactions: Björn
Itseasiassa sitä prosenttia ei edes tarvitse varsinaisesti itse laskea, sen kun syöttää vain tiedot arvioiduista tuloistaan Verohallinnon verkkopalveluun, laskettaa prosenttinsa ja tulostaa verokortin.

Arvio alkaneen vuoden tuloistani on yleensä todella karkea ja usein hieman toiveikas, mutta en minä silti ala prosenttiani muuttaa enää loppuvuodesta, kun tilanne vuoden kokonaistuloista alkaa hahmottua paremmin. Kohta on kuitenkin edellisen vuoden veronpalautusten aika, ja sama pohdinta alkaa taas tammikuussa.

[QUOTE="viera";29292649]Vai että oikein valtio oikein antoi :D[/QUOTE]

Niin, no, ansiotyössä olevien veronpalautukset maksaa valtio, en tiedä miten sinun kohdallasi sitten, jos teet pimeää työtä. Teillä on varmaan joku oma kanavanne.

Yhteistyössä