Onko kaikki vauvat yhtä söpöjä ulkonäöllisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "vaippa"
  • Ensimmäinen viesti
njet njet
Vauvoissa on aina jotain suloista, joissakin enemmän kuin toisissa. Semmoset vanhan ukon näköset vauvat ei oikeen oo kauheen söpöjä, mutta liikkiksiä omalla tavallaan silti.
 
Deleted member 70007
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26661378:
mun mielstä on. Mun äidin mielestä ei. Äitini kommentti meidän vauvojen ulkonäöstä: Onneksi noi ei oo sellasia tontun näkösiä- miltä näytää tontun näköinen vauva? :O
:LOL: Aika huippu äiti sulla.

Joo, minusta kaikki vauvat ovat toooooosi suloisia :heart:
 
Kaikki vauvat on varmaan hellyttäviä, ehkä söpöjäkin. Mutta jos söpöllä tarkoitetaan nättiä tai kaunista, niin mun lapset eivät kyllä ole olleet vauvana mitään nättejä tai kauniita, sopevia muuten kyllä :)
 
"vieras"
Eivät kaikki vauvat ole söpöjä. Jotkut näyttävät jopa vanhoilta ukoilta. Mutta sen olen huomannut, että usein ne kaikkein söpöimmät vauvat eivät olekaan niin söpöjä enää isompana.
 
Mun mielestä kaikki vastasyntyneet on aika rumia. Siitä ne sitten vanhetessaan joko kaunistuu, tai ei.
Multa kyllä pääsi nauru, ku luin tämän. :LOL:
Btw, musta kaikki vauvat ovat hellyyttäviä ja ihania. Jokaisella on oma käsityksensä, millainen on se "söpöin" vauva maailmassa. Kaikissa niissä pienissä on kuitenkin omat persoonalliset söpöytensä ja lumonsa. <3
 

Yhteistyössä