onko kaikki teinit yhtä puheliaita??

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
me asutaan rivarin päädyssä ja tätä meijän pihaa käytetään yleisenä oikasureittinä. no nyt tuossa edessä on niin kauhea lumivalli,että jos siitä menee ohi,niin nojaa meijän makkarin ikkunaan... no naapurin poika meni siitä taas tapansa mukaan,kun olin pihalla.

sanoin ,että tästä ei kuljeta ,kun tuossa vieressä menee ihan tie
poika: mmm
minä: tuo lumi kun sulaa,niin tuo nurmikko on kuravellinä
poika . mmmm

niin että meniköhän se nyt jakeluun vai ei?? epäilen kyllä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Toinen vaihtoehto lienee: "vittu, älä ämmä mäkätä..."

Eli suht hyvä keskustelu kuitenkin. :D

:laugh: Mä olin mun kaverin luona kahvittelemassa,kun hänen teini tuli kotiin.

mutsi, anna rahaa. johon kaverini vastas ,että tuo pyykit pesuhuoneeseen ja teini tokas takas haista vittu ja anna sitä rahaa nyt vaan....no ei saanu muksu rahaa . :kieh: oli siinä pokassa pitelemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Kaikki tuntemani teinit on just noin puheliaita. Itselläni niitä on neljä ja näillä kavereita noin sata ja kukaan heistä ei osaa muuta kuin mumista.

Hassua. :D

Tunnen muutamia, jotkut pulisevat lakkaamatta ja muutamia, jotka mumisevat ja jopa siltä väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Toinen vaihtoehto lienee: "vittu, älä ämmä mäkätä..."

Eli suht hyvä keskustelu kuitenkin. :D

:laugh: Mä olin mun kaverin luona kahvittelemassa,kun hänen teini tuli kotiin.

mutsi, anna rahaa. johon kaverini vastas ,että tuo pyykit pesuhuoneeseen ja teini tokas takas haista vittu ja anna sitä rahaa nyt vaan....no ei saanu muksu rahaa . :kieh: oli siinä pokassa pitelemistä.

minusta siinä ei ole itää nauramista jos lapset haistatelee vanhemmilleen,noloa ennemminkin.

16- ja 13v täällä ja puhuvat ja paljon ja kaikesta :). Eivät haistattele, mutta välillä tappelevat keskenään mm. vaatteista. Ap:n tapauksessa uskoisin, että voisivat häkeltyä, mutta varmaan saattaisivat muutaman sanasen sanoa - ehkä anteeksi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
minusta siinä ei ole itää nauramista jos lapset haistatelee vanhemmilleen,noloa ennemminkin.

mielummin sekin kun yrittää tappaa ittensä. ehkäpä sä et nyt oo kaikista paras ihminen täällä jeesustelemaan

Oijoi... tuota ja paljon enemmänkin on tulossa nurkan takana.. Meillä esikko on pahaa vauhtia tulossa teini-ikää kohden... Merkkejä tästä jo on, mm. KAIKKIEIN kavereiden nimet on muuttuneet "yks tyyppi"-alkuisiksi. Huom. jopa ne jotka tunnen ihan hiekkalaatikko ajoilta asti. Siinähän sitten arvailen ( ja itsekseni puhelen ) kun yritän saada selville kenen luokse neiti on menossa. :headwall: