Onko kaikki ok.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Mä odotan neljättä vaavia mutta, koko ajan on pelko että tää tulee kesken. raskausviikkoja on takana 12. Olen nähnyt vauvan ultrassa ja kaikki oli kunnossa. Raskaus oireita ei ole ollut minkäänlaisia. Nyt on alkanut vihlomaan, vuotoa ei ole ollut mutta, silti pelottaa. Onko kellään käynyt niin että, on tullut km näinkin hyvillä viikoilla ja neuvolatäti sanoo olevan kaikki ok. Aavistatteko yleensä että, nyt ei mene kaikki niinkuin pitäis? :(

Mulla ainakin omat pelot saattaa villiinnyttää mielikuvituksen. Mutta jotenki vaistosin ja osasin epäillä tätä viimesintä. Pääsin eilen sairaalasta... kohdun ulkopuolinen raskaus, repi munatorvenkin silleen et joutuivat poistamaan. Et mua tulee aina pelottamaan jos vielä tuun raskaaksi, 3 keskenmenoa, 1 kohdun ulkopuolinen ja 2 lasta... 5 vuoden sisään. Oli outo olo tässä viimesimmässä raskaudessa jo ennen kun kipu alkoi. Itseni tuntien tuun kyl varmaa olee jatkos jo vainoharhainen. Toivon et teil kaikki hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 10:56 äiti kirjoitti:
Mä odotan neljättä vaavia mutta, koko ajan on pelko että tää tulee kesken. raskausviikkoja on takana 12. Olen nähnyt vauvan ultrassa ja kaikki oli kunnossa. Raskaus oireita ei ole ollut minkäänlaisia. Nyt on alkanut vihlomaan, vuotoa ei ole ollut mutta, silti pelottaa. Onko kellään käynyt niin että, on tullut km näinkin hyvillä viikoilla ja neuvolatäti sanoo olevan kaikki ok. Aavistatteko yleensä että, nyt ei mene kaikki niinkuin pitäis? :(

Aina ei voi aavistaa ja vaikka kuvittelee aavistavansa tilanne voi olla aivan päin vastoin.
Esimmäisestä keskenmenosta ei yhtään mitään ennakko kipuja/ tunteina. Ultrassa tyly tieto vauva kuollut jo viikolla 9 (ultra oli viikolla 13). Toinen keskenmeno tuli kipuna ja vuotona viikkoa ennen ultraa.
Nyt menossa rv39, mutta juuri ennen ultraa pahat vuodot ja täysi oletusus että ultrassa on kuollut vauva. Mutta eipä ollutkaan ja raskaus on edennyt ongelmitta.

Itse olen selvinnyt alkuraskauden epävarmuudesta vain työntämällä koko raskauden taka-alalle ja tehnyt ja ajatellut aivan muita asioita.
Keskenmenolle kun itse ei mahda yhtään mitään. Raaka totuus.

Onnea ja hyviä vointeja vain odotuksellesi.
Ajattele positiivisesti :flower:

Kiitos! Eiköhän tämä tästä. Tuo vihlominenkin voi kuulua aivan hyvin raskauden kulkuun, alkaahan se kohtu kasvaa ja venymään. Mutta päälleppäin ei kyllä huomaa vielä mitään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 10:56 äiti kirjoitti:

Mulla meni kesken rv 13, ihan yllättäen.
Seuraavana päivänä olisi ollut ensimmäinen ultra, mutta koskaan en ehtinyt vaavia näkemään.

Yhteistyössä