Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vain nördet valvoo..
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: Menossa kyllä
Höh :|
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: Menossa kyllä
Katotaan kuinka kauan oon sit menossa - joskus siihen voi mennä tunti tai kaks :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: Menossa kyllä
Katotaan kuinka kauan oon sit menossa - joskus siihen voi mennä tunti tai kaks :ashamed:
Jee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: Menossa kyllä
Jee![]()
Hiukan viel pallo hukassa ku palas töihin taas- ei osaa nukkua sillon ku pitäis.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: Menossa kyllä
Jee![]()
Hiukan viel pallo hukassa ku palas töihin taas- ei osaa nukkua sillon ku pitäis.
Mäkin tulin vähän ennen klo23 töistä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tää mamis menis kyllä mielellään nukkumaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tää mamis menis kyllä mielellään nukkumaan =)
No alahan mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tää mamis menis kyllä mielellään nukkumaan =)
No alahan mennä![]()
Aamulla sitten, mutta toisen silmän voin laittaa kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tää mamis menis kyllä mielellään nukkumaan =)
No alahan mennä![]()
Aamulla sitten, mutta toisen silmän voin laittaa kiinni![]()
Niin olitkos sä mode jos en väärin muista?