onko kaikki äidit täällä lähempänä 30v. vai löytyiskös niitä

pari kymppisiäkin?jäi kysymys vähän kesken.. ;) ja siis ajattelin jostain Pieksämäeltä ja lähi ympäristöstä..itse olen 20v. ja mulla kohta 7kk mea tyttönen ('mimmu')..etsimme yhdessä äitejä ja muksuja täältä kun emme oikein tunne ketään suunnilleen saman ikäisiä..pieni kylä pahanen prkl...

karvinen82
Täällä 23v 1v 7kk poitsun äiti. Toinen masussa rv 19+6. Kyselit, että onko nuorempia, on kyllä mutta asustellaan aivan liian kaukana. Kotkasta vilkuttelen! :wave:

Mäkin olen lähempänä 20v. Siis 23v. Oon kaukaa, Keuruulta, mutta tuo sun tytön nimi kiinnitti huomion. Mulla kun on saman niminen 03 syntynyt. On sen verran harvassa ollu saman nimiset että piti heti morjenstaa =)

me asutaan vesitornin lähellä. en oo kauaa täällä asunu nii en sillee tiiä mitään enkä ketään täältä. mut onko siinä teijän lähellä se iso urheilu kenttä? saa muutakin kirjotella jos haluaa, onko elukoita tai opiskeletko jotain yms... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 12:16 jenna kirjoitti:
me asutaan vesitornin lähellä. en oo kauaa täällä asunu nii en sillee tiiä mitään enkä ketään täältä. mut onko siinä teijän lähellä se iso urheilu kenttä? saa muutakin kirjotella jos haluaa, onko elukoita tai opiskeletko jotain yms... =)
elikkäs sit ihan varmaan lähellä meitä..no täs länsirinteel/ylärisitil on 2 urheilu tai no oikeestaan siis ihan vaan hiekka kenttää..toinen on siinä harjunkoulun (tiedätkö?) alapuolella ja toinen on näiden rivitalojen jälkeen missä me asutaan,siin on leikkikenttäkin vieres..paremmin en oikein osaa selittää..siis mut ehkä parempi selittää niin et jos tiedät sen yläristin siwan?niin siitä kun lähetään naarajärvelle päin niin tulee seuraavax neste,tai a24 mikä sen nimi nyt sit onkaan,ja siinä vieressä on ne rivitalot ni niis me asutaan..sinikellonkuja jos se sulle mitään sanoo ;) ..ei oo meillä elukoita,tämä pikku akka vaan mun ja miehen lisäx..haluisin kyl koiran..entäpä teillä?en opiskele,äitiyslomailenhan mä vielä,mut tosin tarkotus on nyt syksyl kouluun lähtee,jos vaan sinne sattuu pääsee..entäs sä?minkä ikäsiä ne sun tytöt on?jos haluut,ni meilaa..
melzi@suomi24.fi

ei voi olla näin pieni maailma :D me asutaan kans sinikellokujalla =) ollaan siis varmaan törmättykin joskus... meillä tytöt on 5v ja 1,5v ja 6kk. meil oli kaks koiraa mut alko kämppä käydä ahtaaks ku vauvoja tuli niin hankittiin niille uudet kodit. mä ajattelin viel olla vuoden kotona lasten kaa ja sit kouluun. mä oon joskus käyny kerhoissa lasten kaa mut muut äidit tuntuu aina olevan paljon vanhempia ku mä...

käytiin reissussa. mun porukat ku asuu keravalla ni käytiin mummoo ja pappaa moikkaamassa. samal sit periteiset kierrokset tuttavien luona ja sit käytiin korkeesaaressa. siis ollaan ihan naapureita, me asutaan täs kolmion päässä. punanen aurinkovarjo takapihalla näkyy.tässä mekin ollaan kotosalla aika paljon ja hiekkalaatikolta meidät myös bongaa =)

ahaa..no silläkös susta ei ollukaan kuulunu..me saatiin nyt vihdoin netti kotia et siin varmaan aika paljon kuluu aikaa..pitääpä sit joku päivä tulla käymään vaik siinä hiekkalaatikolla..onko sun oikee nimi muuten jenna?

Yhteistyössä