Onko kaikilla ollut kaaso naimisiin mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaasoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaasoton

Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin :)
Itselläni sellanen tilanne etten oikeestaan osaa päättää oman siskoni, miehen siskon ja ystäväni väliltä.
Kaitpa toisilla on useampiakin kaasoja mutta onko se oikeasti niin tärkeää nimetä kaaso..? Saan kuitenkin apua kaikilta noilta edellämainituilta kun pyydän, sekä vielä parilta muultakin.

Lisäksi luulen ettei miehelläni ole ketää jota pyytää bestmaniksi, joten eikö "tasapuolisuudenkin" nimissä olis reilua ette minullakaan ei olis kaasoa? :) Vai miltä teidän mielestä vaikuttaa jos toisella on, mutta toisella ei..?

Suunnittelut on vasta alkutaipalleella, joten asiasta ei ole juurikaa puhuttu. Itsekseni mietiskelen :)

Kaasoa ei ole pakko olla tai kaasoja voi olla vaikka kymmenen. Tee vaikka isästäs seremoniamestari niin ei oo pakko olla kaasoa tai bestmania, kunhan on joku joka vetää showta.

Pienissä häissä ei tarvitse seremoniamestariakaan. Isommissa häissä seremoniamestari ohjaa juhlankulkua ja vähentää morsiusparin stressiä, varsinkin jos kyseessä on ihan perinteiset kekkerit orkestereineen, kahveineen ja syömisineen.

Mulla ei ollut samoista syistä, mutta häät vietettiin kotona lähimpien kanssa :heart: Jos olisi ollut 100 hengen bibbalot niin olisin varmaan ottanut siskon. Siskon valinnasta ei voi kukaan suuttua. Olen ollut kolmen kaason häissä. Ei mitään ongelmaa.

Minulla oli kaaso, tosin hänen tehtävä oli vain seistä siinä alttarin vieressä ja ottaa hääkimpu meidän alttarilla olo ajaksi.Hyvin oltaisiin pärjätty ilmankin, mutta halusin lapsuudesta esti asti parhaan ystäväni olevan jotenkin "mukana" minun tärkeänä päivänäni:)

Eipä ollut eikä muutakaan ylimääräistä porukkaa. Maistraatin tyyppi joka vihki ja pari tuntematonta todistajaa talon puolesta. Ja tyttö nukkui kopassa pöydällä toimituksen ajan.

Yhteistyössä