Jotka auttavat teitä? Suorastaan tyrkyttävät apuaan? Mulla ei ole, mutta ei se mitään. Pärjään kyllä ilmankin heidän apuaan, mietin vaan tossa kun puistossa käytiin lasten kanssa niin siellä oli muitakin odottavia äitejä joilla kaikilla tuntuu olevan semmoiset anopit ja äidit jotka auttaa heitä kovasti joka asiassa. Siivoamisessa, puutarhan laitossa, lastenhoidossa, ostelee vauvalle tarvikkeita jne jne.
Kuuntelin vähän kateellisena (pakko myöntää) ja pala nousi kurkkuun. En ole kyllä koskaan ajatellutkaan että minäkin voisin jotain apua saada tai että kaikkea ei tavitsisi itse tehdä ja laittaa. Jotenkin vaan tottunut siihen ettei apuja tule ja eikä siinä mitään. Itsepä olen osani valinnut.
Jos teillä on avuliaita sukulaisia niin pyydättekö apua vai tarjotaanko sitä pyytämättä kun tajutaan että olette väsyneitä tai avun tarpeessa muuten vaan?
Ihmetteeleepi hän :/
Kuuntelin vähän kateellisena (pakko myöntää) ja pala nousi kurkkuun. En ole kyllä koskaan ajatellutkaan että minäkin voisin jotain apua saada tai että kaikkea ei tavitsisi itse tehdä ja laittaa. Jotenkin vaan tottunut siihen ettei apuja tule ja eikä siinä mitään. Itsepä olen osani valinnut.
Jos teillä on avuliaita sukulaisia niin pyydättekö apua vai tarjotaanko sitä pyytämättä kun tajutaan että olette väsyneitä tai avun tarpeessa muuten vaan?
Ihmetteeleepi hän :/