Onko kaikilla BB-nukeilla hirveän jäykät kädet/jalat?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Tyttö peri sukulaiselta Baby born nuken, joka on tätä nykyä suurin aarre.

Mutta sen kädet ja jalat on tosi jäykät? Minäkin saan vääntää niitä tosissaan, että kääntyvät. Onko noissa kaikissa noin vai onko tossa jotain vikaa? Hankalaa sinänsä, kun ei tyttö itse saa siksi aina puettua nukkea eikä laitettua potalle tms.

Viimeksi muokattu:
Itse kysymykseen en osaa juuri nimenomaisen nuken/ nukketyypin kohdalla vastata, meillä ei ole ollut niitä. Mutta joitain muita nukkeja, joilla on ollut jäykät jalat.

En muuten avausta avaamatta tajunnut, että kyse on Baby Björn nukeista. BB-stä tuli mieleen vaan Big Brother ohjelma (jota en seuraa, ei ole mun juttu) ja ensimmäinen ajatus, oli tyrmistynyt, ei hitto., joko ne on tehnyt niistä BB-voittajista näköisnukkeja.:O:xmas::ashamed:

:D:D:D

Heh, mulla ei tullu tuo mieleenkään. Selasin just huutiksesta tuolle uutta vaatetta ja jäi bb-lyhennys mieleen. :D En oo koskaan ollu Big Brother-fani.. (tosin ei mulla oo mitään fanitusta tuohon nukkeenkaan, kunhan nyt tyttö sen vaan sattui saamaan :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23989894:
:D:D:D

Heh, mulla ei tullu tuo mieleenkään. Selasin just huutiksesta tuolle uutta vaatetta ja jäi bb-lyhennys mieleen. :D En oo koskaan ollu Big Brother-fani.. (tosin ei mulla oo mitään fanitusta tuohon nukkeenkaan, kunhan nyt tyttö sen vaan sattui saamaan :D)

Jos osaat omella tai neuloa niin kirjastosta löytyy suuri käsityölehdistä kaavoja sekä ohjeita. On myös ilmestynyt kirja jossa on baby born nukelle vaatteita yms. muiden tarvevälineiden kuten makuupussin ja kantolaukun ohjeita. Harmi etten muista kirjan nimeä, mut se varmaan googlettamalla tulee vastaan. Ainakin olen useissa blogeissa nähnyt kirjasta mainintaa.

[QUOTE="vieras";23990018]Jos osaat omella tai neuloa niin kirjastosta löytyy suuri käsityölehdistä kaavoja sekä ohjeita. On myös ilmestynyt kirja jossa on baby born nukelle vaatteita yms. muiden tarvevälineiden kuten makuupussin ja kantolaukun ohjeita. Harmi etten muista kirjan nimeä, mut se varmaan googlettamalla tulee vastaan. Ainakin olen useissa blogeissa nähnyt kirjasta mainintaa.[/QUOTE]

Osaan ja oon jotain tehnykin, mutta nyt ei vaan oo aikaa ja katson, et tuolla hintaa, mitä niitä tuolta saa, mieluummin ostan. :D

Mäkin luulin, että kyseessä on nyt Big Brother nuket. Meidän Baby Born nukke on jäykkyydeltään ihan normaali, ei mikään liian jäykkä eikä hirmu löysäkään.