Onko kävelystä hyötyä?!

• Viestiketjun aloittaja kilojen karistaja
  • Ensimmäinen viesti
kilojen karistaja
Hei, sanokaa nyt minulle onko vaunulenkeistä laihdutuksen kannalta mitään hyötyä?? Saan kyllä hien pintaan kun tunnin reippaasti kävelen, mutta kuluttaakohan se silti juuri mitään?

Raskauskilot tuntuu olevan tiukemmassa kuin kuvittelinkaan, ja vaikka kotoa ei kaapeista löydy piparin piparia eikä muuta herkkua, en vaan pienene! (vaakaa meillä ei ole...). Kun vertaan syömisiäni siihen, millä olen ennen lasta laihtunut helposti, syön nyt varmaan vähemmän, ja tulosta ei synny. Vauva on vajaan 5 kuukauden ikäinen, ja tuntuu hankalalta lähteä jonnekin salille tai jumppaan tms, kun aina pitäisi viedä mummille...

Kyllä mulle ainakin on ollut. Kävelen joka päivä vaunujen kanssa 50min.(jos vaan sää sallii) Ja keventäjien laskurin mukaan kaloreita tippuu 140Kcal ton pitusella matkalla. Tosin syön myös kevyesti, keventäjien suositusten mukaan. Neuvolan terkkari sanoi että kävely kuluttaa saman verran kaloreita kuin jos juoksisit saman matkan, ne kalorit vaan kuluu juostessa nopeammin. Selitinköhän liian sekavasti!?

Yhteistyössä