onko jotenkin väärin jos nainen kosii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kosiako vai eikö...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kosiako vai eikö...

Vieras
onko teistä kukaan kosinut miestänne? miten meni jne? Olen hiukan miettinyt että jos kosisi itse mutta sitten kuitenkin tulee sellainen olo että haluaisi miehen kosivan...Muta te jotka olette kosineet niin miten sen teitte,oliko mies yllättynyt jne?

Minä yritin, mutta mies ei suostunut. Syyksi sanoi, että kosiminen on hänen juttunsa :) Eipä siinä mitään, kosikoot vaan, mutta olis kiva jos se kosinta tulis tällä vuosisadalla :/

No jos kosimiseksi lasketaan se, että kysyy, että käydäänkö nyt ostamassa ne sormukset, niin sitten kait minä olen kosinut... :D (käytiin ostamassa.)

*muoks* Minun tyyliin nämä romanttiset tunnustukset ja polvistumiset ei oikein sovi... (siis että mies ne tekisi)

Pakko varmaan täälläkin itse alkaa varaamaan maistraattia ja tilaamaan se selvitys vihkimistä varten.
Muutaman kerran olen ottanut ohimennen puheeksi leiksisästi hää jutut niin mies vaan huokailee että olishan se kiva.
Siis minä haluan että käydään vaan maistraatissa, ja mies haaveilee kauheista suku bileistä :p

että se kosinta tulisi tällä vuosisadalla:) paljon siitä on puhetta ollut mutta taidan kosia itse:) mutta haluaisin myös että mies kosisi...jotenkin tuntuu että se olisi miehen juttu enempi...

Kosittu ollaan ja myöntävästi tuo mulle vastas :heart:
No satuin tietään,jos haluan naimisiin mun tarvii kosia.
Ihan illalla ennen nukkumaan menoa otin asian puheeksi.Aamulla varmistin,että saanko kirkon varata.

Kihlain mieheni 11 vuotta sitten. Nyt viime talvena kysyin et mentäskö naimisiin. Vastaus oli, että joo ja ens kesästä juteltiin. sit pitikin ottaa aikalisä enkä mä edes käytä sitä kihlasormusta tällä hetkellä...

meillä kans mies haluaisi maistraatissa mutta minä haluaisin sellaiset pienet intiimit häät,ihan vain lähimmän perheen kesken..puhetta ollut mutta kosintaa ei vaan kuulu:) ja minä myös niin vanhanaikainen että haluan miehen kosivan...

Yhteistyössä