Onko jotenkin SÄÄLITTÄVÄÄ etsiä kavereita netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säälittäväkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säälittäväkö?

Vieras
Silloin nuorempana, kun piti muka väkisin olla poikaystävä, mutta ei tahtonut muuten löytyä, niin etsittiin netistä. Mutta silti se tutustumistapa hävetti. ja jos sitten tapasi jonkun ihan mukavankin niin hävetti kertoa kenellekään, että me on tavattu netissä. Se oli jotenkin vaan epätoivoisten ja säälittävien hommaa. Sellaisten, jotka ei miestä muuten saa.

Ajattelin vaan, kun tälläkin palstalla moni haluaa tutustua toisiinsa, niin ajatteletteko te, että he olisivat jotenkin säälittäviä? Eivät muuten osaa tutustua ihmisiin? Minua vähän pelottaa, että ihmiset ajattelevat näin... :(

Itseäni pidän säälittävänä, ku joudun netistä kavereita etsimään, enkä silti löydä. Ei kukaan halua enää kirjoitella mulle ekan viestin jälkeen...

Sit taas jos joku kertoo tutustuneensa netissä, en pidä sitä yhtään tyhmänä.

Ristiriitaiset ajatukset mulla. Mutta olen päättänyt lopettaa koko kavereiden etsimisen ku ei kukaan halua mun kaveri olla.

Ei kai kukaan niin ajattele, että se olisi säälittävää. Musta itsestä kun vaan tuntuu, etten osaisi netistä etsiä ystävää. Olisi kiva jos löytäisi ystävä perheen, joka olisi samantyyppinen kuin me. Heviperhe :) Yksi lapsi. Vauvauinti...jne.

Ei ole säälittävää :) Joidenkin on vaikea tutustua ihmisiin, tai vaikea lähteä johonkin kerhotoimintaan jne. Ei mua itseäni ole yhtään juuri huvittanut itsekseni lähteä päiväkerhoihin (ajattelen aina, että siellä on jo niin sisäpiiriporukkaa, et ei varmaan juttukaveriakaan löydy).
Mä oon netin kautta löytänyt yhden hyvän ystävän ja muutaman kaverin :)

Ei se mun mielestä säälittävää ole. Säälittävää olisi se, että ei yrittäisi tutustua ihmisiin missään, edes netissä.
Mitä perhekerhoihin tulee, niin rohkeasti vaan mukaan. Me käytiin muutamassa sellaisessa, ja samantien päästiin "piireihin" mukaan. Ei siellä mitään sisäpiiriä ollut :D
Mä olen tutustunut moneen ihmiseen netissä, mutta yhtä moneen myös netin ulkopuolella. Pihassa, puistossa, bussissa, päiväkodilla...

Pääseehän siihen "piiriin" jos uskaltaa avata suunsa. Mä esim. vaan olen niin uskomattoman ujo, etten saa sanottua ku ehkä moit muille :( sit kateellisena katson ku muut äidit nauraa keskenään ja niillä on kivaa. Eli mieluummin pysyn pois tuommoisista paikoista ettei tartte tuntea itseään ulkopuoliseksi ja tyhmäksi.

ei ole säälittävää.itsekkin kaipaan enemmän ystäviä,tosin olen aivan äärettömän huono tutustumaan uusiin ihmisiin =) ujo piimä iskee vaikka muuten olenkin aika suorasukainen ja näinpoispäin

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Pääseehän siihen "piiriin" jos uskaltaa avata suunsa. Mä esim. vaan olen niin uskomattoman ujo, etten saa sanottua ku ehkä moit muille :( sit kateellisena katson ku muut äidit nauraa keskenään ja niillä on kivaa. Eli mieluummin pysyn pois tuommoisista paikoista ettei tartte tuntea itseään ulkopuoliseksi ja tyhmäksi.

Mulla myös tällaiset ajatukset :(

No ei oo! Kato ku kaikki ei asu sielä missä on leikkipuistoja ja mammakerhoja :wave: Pakko kai sitä jostaki on niitä kavereita hankittava, ite oon harkinnu kaverinhakuilmotusta tonne toiselle palstalle...katotan jos sais aikaseks :D

Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:
mä en taas ole löytänyt netistä kaveria vaikka olen kuinka etsinyt jos joku tietää et mistä löytäis siis ihan vaan kaverin olis kiva tietää

Foorumeilta löytyy aika hyvin samanhenkisiä ihmisiä. En nyt meinaa välttämättä tätä palstaa ( :whistle: ) vaan ylipäätään jotain missä keskustellaan samoista mielenkiinnon kohteista esim harrastuksista tms. Monissa paikoissa on pakollista ilmoittaa oma s-postiosoite kun kirjautuu foorumille, ja sieltä on toisten juttuja seuraamalla helposti huomata jos joku tuntuu mukavalta, ja laittaa rohkeasti mailia menemään, että hei, tunnutaan saman henkisiltä, haluaisitko tutustua. Itse olen sekä aviomieheni että parhaat ystäväni löytänyt nimen omaan keskustelufoorumeilta :)

Ei nykypäivänä ole mitenkään hävettävää löytää ystäviä tai uusia tuttavia netin välityksellä. =) Nykyään ihmiset pitää yhteyttäkin toisiinsa mesen/sähköpostin kautta niin miksei myös tutustuisi. Minusta on hyvä että nettiin on kehitetty esimerkiksi just tällainen kaksplussan keskustelupalsta johon voi ihmiset purkaa tunteitaan ja keskustella mieltä painavista asioista tai mistä vaan.

Minä olen mieheni aikoinaan löytänyt netin välityksellä, enkä sitä häpeä pätkääkään.
Nykyään ollaan avoliitossa ja esikoista odotellaan rv 30+1. :heart:

Yhteistyössä