Onko jotain vatsatautia liikenteessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miehellä oli eilen ja tänään vatsa kipeä ja huono olo, vähän vatsa sekaisinkin. Itsellä ollut kanssa koko viikon ollut epämääräisen huono olo ja tänään on ollut vatsa tosi kipeä, täynnä ilmaa ja oksettava olo. En kuitenkaan oksenna enkä ripuloi. Onkohan jotain tautia liikenteessä? Itse olen vielä viimeisilläni raskaana, joten pahat ilmavaivat tuntuvat todella kipeiltä kun mahassa on sisältöä omastakin takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
ON...Aina!

Kummallinen tauti tämäkin, kun kumpikaan ei kuitenkaan ole edes oksentanut, mies ripuloi vain kerran ja itse en ole tehnyt sitäkään. Vatsa vain on tosi kipeä ja huono olo on. Mietin vaan, että millähän todennäköisyydellä tämä on jotain ruokamyrkytystä, kun oltiin viikonloppuna häissä, joissa ruoka tarjoiltiin ulkona helteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
tyhmiä nää kysymykset että onko :o

Onhan sitä aina!!

Meilläkin just kolme kuudesta sairasti, 2 oksentamalla ja minä ripulilla.

Lähinnä kiinnostaa, että onko tälläistä vatsatautia, kun itse yleensä aina vatsataudissa oksennan rajusti päivän ja menee ohi, mies taas ripuloi pitkään, mutta nyt on tällästä ihmeellistä mahakipua, maha pitää meteliä ja huono olo ja oksettaa. Ikinä ei ole ennen tälläistä vatsatautia ollut.

Yhteistyössä