H
huolissaan
Vieras
meill siis taapero talossa ja pienmpi tulossa. Taloudellisesti ollaan tosi tiukoilla. Ja nyt se mikä mua todella huolettaa on tukiverkosto. Mun äiti on oikeastaan ainut joka milläänt asolla on auttanut tässä elämän vaiheessa ja joskus katsonut lasta, että on saanut hommia mm. remonttia tehtyy tai joskus toooosi harvoin oon ihan vaan ollu. No siis asiaan, nyt äidilläni aläoitettiin syöpähoito rakimman kaavan mukaan mistä tietenkin olen huolissani myö ja haluan auttaa. Pelottaa vaan nää omien voimavarojen vähyys, joksus tuntuu etten kykene hoitamaan ees perus huushollausta taaperon kanssa (tosin viimeaikoina se helpottanut) ja mua on muutenki ihan luonnollisesti jännittänyt miten pärjeen sitten kahden lapsen kanssa. Tukiverkostoa meillä ei juurikaan ole. Nyt sitten mietin miten pääsen auttamaan äitiäni (pikkusiskoni on 7v) 100km päähän tällä paletilla kun nytkin olen aikalailla jumissa täällä meidän talossa koska rahaa ei oo bensaan. aika sekavaa varmaan mut onkohan tämmöses tilantees jotain tukee/apua saatavilla.