Onko jotain ainetta,jolla sohvasta sais puhtaan??

  • Viestiketjun aloittaja BIG
  • Ensimmäinen viesti
mammax3
Hyvät ihmiset, älkää ostako lapsi/koiraperheeseen sohvaa jossa EI ole irroitettavia päällisiä juuri tästä syystä, heti kun esim. lapsi oksentaa sohvalle on sohva entinen!!!

Irtopäälliset ei edes ole kalliita, itse asiassa irtopäällyksiset sohvat taitaa olla jopa halvempia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:
Hyvät ihmiset, älkää ostako lapsi/koiraperheeseen sohvaa jossa EI ole irroitettavia päällisiä juuri tästä syystä, heti kun esim. lapsi oksentaa sohvalle on sohva entinen!!!

Irtopäälliset ei edes ole kalliita, itse asiassa irtopäällyksiset sohvat taitaa olla jopa halvempia :D
meillä irrotettavat päälliset, eikä se paljon auta kun ei pesukoneessa puhtaaksi enää lähe :D
 
Millanen pintamateriaali? Meillä oli ennen semmonen "lentokoneplyyshinen" sohva, joka lähti puhtaaks samalla aineella ku auton penkit. En muista aineen nimeä, mutta siis se hierotaan kosteella sienellä sohvaan, annetaan vaikuttaa 2h-yön yli ja imuroidaan pois. Toimi hyvin vaaleessa sohvassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaSSa:
kannattaa käydä hakemassa se sohvan "suoja-aine" niin kaiken lian saa vain pyyhkiä pois kun on kaatunut. Se antaa siihen päälle vähän kun jonkun kalvon.
Aivan, meillä on tällanen suihkutettava pinnoite tuvan penkissä ja ihan vesirätillä lähtee pois kaikki, maksoi jotain 15e huonekaluliikkeessä.
 
heli
mä olen vähän samassa tilanteessa, tarvii pestä sohvat kokonaan, on tummentuneet.
ja me laitettiin tuota suoja-ainetta 1.5v sitten kun ostettiin nämä sohvat, auttoi ettei tahrat "imeydy" mutta nyt on tuollaista kokonaisvaltaista "ajan patinaa" ....
 
mä ostin huonekaluliikkeestä kalliilla pesuainetta...
levitti lian ja jätti vielä kosteusraidatkin..
sit hoksasin auton tekstiilin puhdistusaineen.. ( tujua tavaraa koska auto on yleensä paljon likaisempi kuin sohva ) ja meidän sohvat on kuin uudet :D
 

Yhteistyössä