Tai jonkulla teijän lähisukulaisella?
Mä tykkään et kylähullut kuuluu suomalaiseen luontoon ja taas niitä näkyy kun kevät on tullu
Mä tykkään et kylähullut kuuluu suomalaiseen luontoon ja taas niitä näkyy kun kevät on tullu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mulla. Meidän talon ipanat ei tykkää musta ku komennan kaikia tasapuolisesti ja puutun epäkohtiin, kuten siihen että järjestyssääntöjä noudatetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mulla. Meidän talon ipanat ei tykkää musta ku komennan kaikia tasapuolisesti ja puutun epäkohtiin, kuten siihen että järjestyssääntöjä noudatetaan.
Eihän tuolla vielä kylähullun mainetta saada, niuhottajan korkeintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:Mut sekin varmaan riippuu miten niihin juttuihin puuttuu![]()
Jos tekee jotain ihan pimeitä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mulla. Meidän talon ipanat ei tykkää musta ku komennan kaikia tasapuolisesti ja puutun epäkohtiin, kuten siihen että järjestyssääntöjä noudatetaan.
Eihän tuolla vielä kylähullun mainetta saada, niuhottajan korkeintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:meillä ei koskaan muisteta lukita ulko-ovia, järjestyssäännöissä sanotan etä ulko-oveto oltavalkossa päiväaikaan ,turvallisuusyistä. kun laitan kiinni joku LAPSI sen aukaisee aina, vaikak olen niile sanonut ettei aukaista. jos lapsella ei ole avaimia, soitetaan summeria.
Turhaan juoksevat pitkin käytäviä, se on häiritsevää, varsinkin jos asut ulko-oven vieressä ja lapset IHAN TAHALLAAN juoksevat tömistelevät, leikkivät siätiloissa hoippaa, leikkivät. Tätä jatkuu arkisin 5-6 tuntia putkeen ja viionloppuisi jo aamusta. Sanoin tästä mutta eivät välitäneet niin lmoitin isänöitsijälle. Ihmisellä on oltava rauha asua myös muuloin kuin hiljisuusaikana. Seinistä ihan taulut tippuu kun niin lujaa juostaan . myös kiljuvat. kotioven eteen kun pääsevtä hiljenevät välittömästi ja osavat kävellä.
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:Tai jonkulla teijän lähisukulaisella?
Mä tykkään et kylähullut kuuluu suomalaiseen luontoon ja taas niitä näkyy kun kevät on tullu![]()