Onko jollakin jäänyt menkat jälkiehkäisyn takia moneksi viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilia"

Vieras
Otin joulukuun alussa 12h kuluttua vahingosta jälkiehkäisyn ja muutaman päivän päästä siitä tuli ne ns. keinomenkat ja ihan kunnon menkat oli siis,ei mitään tiputtelua. Nyt ei oo sen jälkeen ollut menkkoja ollenkaan, kierron mukaan olis pitäny alkaa jouluaaton aikoihin. Testit negaa mutta saattas mulla olla jotain raskausoireitaki silti, mm. pahoinvoiva oon vähän ollut ja vessas saa hypätä vaikkei mitään joiskaan... mietin vaan jotta kuinkahan pitkällä tässä sitten jo olis ja mitä kaikkea oon saattanu aiheuttaa, oon kuitenkin käynyt kahdesti viihteellä...

[QUOTE="vieras";25393368]on, mulla meni puoleksi vuodeksi kierto ihan sekaisin siitä pilleristä[/QUOTE]

"Luojan kiitos" se on siis mahdollista, mistähän nämä oireet sitte johtuu :(

[QUOTE="lilia";25393433]"Luojan kiitos" se on siis mahdollista, mistähän nämä oireet sitte johtuu :([/QUOTE]

siiinä on niin iso hormonimäärä, muistaakseni 25kertaa enemmän kuin normipillerissä

Jos ovulaatio on tapahtunut just ja hedelmöitys on tapahtunut niin voit hyvinkin olla raskaana. Mun kaveri otti jälkiehkäisypillerin ja siitä huolimatta on raskaana nyt rv 25. Gyne oli hänelle sanonut että ei se aina auta jos on hedelmöitys ehtinyt tapahtua ja tuosta pilleristä ei ole haittaa ollut alkiolle sillon. Normaali raskaus ollut tähän asti ilman mitään kummallisuuksia. Ja hänkin luuli että kierto on vaan pitkä...no onhan se :D

[QUOTE="lilia";25393634]Eli pakko soittaa huomenna lääkäriin jotta pääsen vielä aborttiin ennenkö on liian myöhäistä :(([/QUOTE]

No ennen ku pääset aborttiin sun pitää olla raskaana, pelkkä raskausepäily ei riitä. Eli teet testin taikka käyt ihan lääkärillä joka kattoo oletko raskaana jos olet niin sitten toimit sen mukaan. Ei antibioottejakaan saa sillä että epäilee olevansa kipeä :D

Joo, raskauden mahdollisuus on kyllä olemassa. Varsinkin jos on ollut justiinsa "se" aika, eli hedelmöittyminen on tapahtunut.. Näitä on paljon ja itsellä myös kokemus juuri oviksen aikaan hajonneesta kortsusta ja jälkiehkäisystä (7h yhdynnän jälkeen) eli raskaana olin. Elättelin itsekin silloin toiveita siitä että nuo pillerit olis vaan sekanneet kierron, mutta ystävän rohkaisusta sitten hain raskaustestin apteekista kun oli viikon myöhässä ja se viiva tärähti siihen välittömästi. Abortti tehtiin heti kun oli aikoja, muistaakseni 8+ jotain oli viikot siinä kohtaa.

Tsemppistä!

Yhteistyössä