Onko jollain ollut tuntoja...

Elikkäs, kysyisin että onko jollain ollut jonkinlainen "olo" tulevasta synnytyksestä ?
Olen kuullut että joillakin ei tee mieli syödä päivään, maha on sekaisin ennen h-hetkeä, jollakin yleinen paha olo, joku vaan jotenkin aavisteli sen syntyvän.... Jotain tuon tyyppistä ? En tarkoita nyt suppareita ja vesien menoa, siitä nyt vois jokainen jo päätellä jotain, vaan ihan jotain tälläsiä muita..
mä niin kovasti yritän taas hakea oloistani jotain joka viittais lähenevään synnytykseen.... :ashamed: |O

pöö
Mulle ei maistunut ruoka sinä päivänä, oli vähän huono olo ja vatsa tyhjeni pitkin päivää. Illalla alko supistella, n 12h noista "ensioireista". Ja supisteluitsa 12h lapsi syntyi.

juu ei
mie en aavistanu mitään, aamulla heräsin vaan ku limatulppa alkoi irrota, menin vessaan ja huomasin ja kiljaisin onnesta, jee tänään se tapahtuu :) voi niitä aikoja....

Mulla ei ollut mitään tuntemuksia..
Supisteli pitkin päivää, mutta niin oli tehnyt jo useamman viikon.

Klo 23 aikaan kotona vasta tajusin että taitaa olla tosi kyseessä ja tyttö syntyi klo 00.15 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulla ei ollut mitään tuntemuksia..
Supisteli pitkin päivää, mutta niin oli tehnyt jo useamman viikon.

Klo 23 aikaan kotona vasta tajusin että taitaa olla tosi kyseessä ja tyttö syntyi klo 00.15 :heart:
Olipas nopee! :) Mä olen ajatellu että osaanhan mä sitten mennä ajoissa sairaalaan, kun mulla välillä supistukset tai sellaset menkkamaiset juilimiset on kestänyt montakin tuntia, mutta en ole edes ajatellu niiden olevan supistuksia, ennenkun neuvolassa tuli siitä puhetta.
Huoh, on tää huoli ennenkun sen saa pihalle ja millanen huoli siitä sitten alkaakaan ! B)

Yhteistyössä