Onko jollain ollut raskausoireita jo ennen kk poisjääntiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen tänne jo aiemmin kirjotellutkin, että ovulaatio on ollu 21.7. ja siitä 5vrk päästä oli menkkamaista kipua 3 pivän ajan (kiinnittymiskipuja?!). Tänä aamuna sitten alkoi pahoinvointi, juuri sellaista kuin aiemmissakin raskauksissa ollut(niissä tosin alkanut vasta viikko-kaksi testin teon jälkeen). Menkat pitäis alkaa maanantaina, joten en testiä ole vielä tehnyt.

Mulla alko pahoinvointi ennenkun menkat oli ees myöhässä..ja kirosin sillon, et paree olis olla raskaana, ei sellasta turhaan viitteis kärsiä..ja siis olin :D

Tokan ja kolmannen tiesin jo ennen kuin menkat oli päivääkään myöhässä. Tuli kumma tunne ja etova olo ja ruoka ei maistunu ja olin uupunut! Aattelin heti et näinköhän oon nyt oikeesti sairastunu mahatautiin vai oisinko kenties pieniinpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mulla alko pahoinvointi ennenkun menkat oli ees myöhässä..ja kirosin sillon, et paree olis olla raskaana, ei sellasta turhaan viitteis kärsiä..ja siis olin :D

Kiitti. Mulla ei yleensä oo ikinä mitään turhia oireita muuten vaan, niinkuin tuo menkkamainen kipu..olen aika varma että raskaana ollaan, mutta tosiaan en osannut kuvitella että pahoinvointi voisi alkaa jo ennen menkkojen poisjäämistä.

Huhhhuh..tässähän ihan alkaa jännittää... Ei olla edes yritetty raskautta, niin sinänsä olisi yllätys jos raskaana oisin. Syön pillereitä, mutta yhden unohdin ottaa ekalla viikolla ja otin sen siis liian myöhään ja tuo ukkokulta kun ei halua lisäehkäisyä käyttää niin raskaus olis kyllä mahdollinen.
Oispa kiva jos oisin :heart:

Mulla on kaikista alkanut pahoinvointi noin 5 päivää ennen oletettua menkkojen alkua, ja jatkunut sitten esikosta ja kakkosesta 16 viikolle ja kuopuksesta läpi raskauden!!!! Eli hyvin on mahdollista että sinullakin on jo alkanut pahoinvointi!!! =)

on kyllä hyvin epätodennäköistä että raskaana olisit. Ei tuo pillerin unohdus mitään meinaa. Huono olo voi olla muutenkin ja joillakin se kuuluu pms oireisiin. Että elä nyt innostu.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
on kyllä hyvin epätodennäköistä että raskaana olisit. Ei tuo pillerin unohdus mitään meinaa. Huono olo voi olla muutenkin ja joillakin se kuuluu pms oireisiin. Että elä nyt innostu.

Vastauksesi ei liittynyt mitenkään kysymykseeni. Mutta vastaanpa sulle..
1) Minulla pahoinvointi ei ole ikinä kuulunut pms.oireisiin.
2) Miten selität ne menkkamaiset kivut, joita minulla oli?
3) Pillereiden ohjevihkosessa sanotaan, että jos pillerin unohtaa ensimmäisellä tai viimesellä viikolla niin raskaus on silloin mahdollinen.

Ja lisäksi kuten sanoin, emme ole raskautta yrittäneet eli ei itkettäisi jos en raskaana olisi. Mutta toki iloinen olisin yllätysvauvasta.

Yhteistyössä