Onko jollain ollut liian innokas mies? Suhteen alussa siis?

  • Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
=)
3 viikkoa ollaan tunnettu ja hän puhuu jo yhteen muuttamisesta, lapsista ja hyvä kun ei ole kosinut vielä. Mies on lapseton ja mä olen 2-vuotiaan yh, molemmat ollaan noin 30v. Olen minäkin häneen hyvin palavasti ihastunut, perhoset lentää mahassa ja tuntuu, että olen kohdannut sen oikean. Mutta voiko "nopeasta tahdista" olla jotain haittaa?
 
Täysillä eteenpäin
Samoin kävi meillä, nopeati edettiin. Heti ensimmäisenä iltana kun tavattiin puhuttiin läpi kaikkia mahdollisia asioita mm lapsien hankinta, yhteen muutto jne.... Vauva saikin heti alkunsa eikä ole kaduttanut tippaakaan että edettiin nopeasti sain aivan ihanan miehen ja perheen..
 
:wave: Meillä mies "sekosi" ja heti alkuunsa majottautui meille..Parin viikon tuntemisen jälkeen huomattiin asuvamme yhdessä ja mies toi loputkin tavaransa meille. 2kk seurustelun jälkeen plussasin, miehellä oli siis ihan hillitön vauvakuume ja tottakai tartutti minuunkin.. Ja kosinnat sun muut heti alkuunsa. Perhosia lentelee edelleen mahassa, ihana mies on, luotettava ja rakas. Nyt elokuussa tulee 3v yhdessä täyteen ja kaksi tenavaa meillä on, kolmatta haaveillaan. Niin ja yhteinen talo ostettiin kun oltiin oltu reilu puolivuotta yhessä..
 
minun mieheni kosi heti tokana päivänä, oli täysi vauva kuume kanssa päällä. naimisiin päästiin vasta muutaman vuoden jälkeen. nyt ollaan oltu 5v yhes ja vanhin lapsi täyttää 4v eli muutama kuukaus oltiin ennen maha asukkia. hauskaahan se oli kun mies oli ihan sulaa vahaa ja minä vaikka ei tunnettukkaan, mutta oppiihan sitä toisesta vuosien karttuessa :D
 
On. Vuosia sitten, ei se ollut oikeastaan edes suhde. Poikanen jonka kanssa hetken liikuin, joka soitteli kymmeniä kertoja päivässä ja teki suunnitelmia tulevaisuuteemme.
Yhteistä tulevaisuutta ei tullut. En kestänyt sitä huohottamista niskaan.
 
vieras
Mun mies oli tosi innokas suhteen alussa. Muutettiin melkein heti yhteen, naimisiin mentiin jo vuoden päästä seurustelun aloittamisesta ym. Nyt ollaan oltu jo kahdeksan vuotta yhdessä ja tosi kiihkeä on vieläkin, palvoo maata jalkojeni alla. Onhan meillä ollut ylä- ja alamäkiäkin, mutta enimmän aikaa on mennyt tosi hyvin.
 
Kerran seurustelin tyypin kans joka ei oikein sytyttäny, eipä tuota kyllä seurusteluksi voinu kutsua edes, mutta oliskohan ollu kolmas kerta ko tavattiin niin alko selittää kuinka tarvii autopaikan meijän taloyhtiöstä. No ei kait siinä, illalla alko tulla tekstiviestiä joissa paljastu kuinka jumalattoman mustasukkanen se on, en sen mielestä sais edes puhua muille miehille. Suunnitteli tulevaisuutta, lapsia, taloa ja kaikkea. Pari kuukautta taisin jaksaa, kunnes sitte lemppasin koko tyypin. Siihen asti että vaihoin puhelinnumeroa, siltä tuli viestejä ja soittoja varmaan kymmeniä päivittäin.
 

Yhteistyössä