Onko jollain Nokian 3120 Classic-puhelinta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla lähtee hermo tän kapistuksen kanssa |O |O . Ohjekirjasesta ei oo hyötyä, se on tyhjää täynnä.

Siis miten tuossa toimii herätyskello?? Joo ihan nätisti herättää mutta entä torkku?? Mun kokeilujen perusteella näytössä on vaan herätyskellon kuva koko ajan mutta torkku ei toimi.

Toisekseen: kun viesti tulee, niin se näkyy vaan näytöllä kirjekuorena. Joutuu siis menemään valikon kautta viesteihin ja avaamaan sen sieltä. Ohjekirjassa lukee kuitenkin että viestin voi avata painamalla "näytä". Mutta kun sellaista ei lue |O |O .

Niin ja eilen oli kapulan kuva näytössä. Jos ei vanhakin puhelin olis ollut uudehko Nokia, niin en todellakaan olis ymmärtänyt että mulla on 1 vastaamaton puhelu. Kun sitten menin lokin kautta katsomaan vastaamattomia, niin siellähän se oli.

Ei kai tää VOI OLLA näin huono vehjes???(siis vaikka onkin halpa)

...ja samalta kuulostaa! Annoin siis taannoin myyjän puhua itseni ympäri ostamaan Samsungin TODELLA upean ja mahtavan kännykän. Hinta-laatu-suhde on kuulema vertaansa vailla ja vannoutuneena nokialaisen käyttäjänäkään kuulema oikeastaan mitään eroa käytössä ei ole...ihan kuulema vaan viestin kirjoittamisessa yksi näppäin on eri tms. Nyt olen havainnut käytännössä noi ihan samat jutut kuin mitä ap mainitsee. Torkku toimii vähän miten sattuu. Kahtena viimeisenä aamuna ei ole toiminut ollenkaan vaikka se mun ymmärtääkseni on ihan oikein laitettu - ja toimi kuitenkin vielä ti-aamuna ja sama herätys mulla vakkarina on. Viestin saa luettua näytä-painiketta painamalla, jos lukee heti, mutta jos et ole kuullut viestin tuloa ja vaikka vastaat puheluun välillä, niin viesti "katoaa" näytöltä ja pitää tajuta mennä kaivamaan se saapuneista. Ja kaikkein paras on kyllä se, että mulla oli tasan kaksi "erikoisvaatimusta" puhelimen suhteen ja myyjä vakuutti että molemmat näistä kamera ja radio puhelimesta löytyy...vaan eipä ole radiota!! Joku hieno valmius imutella biisejä tai jotain löytyy, mutta en mä sillä mitään tee!! Mä haluisin kuunnella radiota!!

Yhteistyössä