Onko jollain näkynyt ultrassa rv7+ pelkkä sikiöpussi?

• Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinen
Mulla näkyi vain sikiöpussi kooltaan 12mm. Ruskuaispussia ei näkynyt. Ens viikolla uusintaultra, mutta epäili tuulimunaa. Onko vielä mahdollisuutta, että toivoa vauvasta on?

Riippuu varmaan niistä ultrauslaitteista ja sun kohdun asennosta.

Mä olin varhaisultrassa rv 6+3 ja oikein mitään ei näkynyt mutta sydämensykkeen sai mitattua kuitenkin jollain... Mutta ko. paikassa kuulemma erityisen hyvät ultrauslaitteet.

Peukutuksia että kaikki ois ok! :hug:

Mulla piti olla 7 vkoa mut lekuri sanoi että näyttää enemmän että olis vajaa 5.Menin 2 viikon päästä ja siellä oli syke ja pieni papu!!

Mut ei lekuri sanonut missään vaiheessa että tuulimuna.Sanoi vaan että ei täsmää viikot.

varaudu pahimpaan, mutta...
...älä heitä kirvestä kaivoon! Minä kävin juurikin noilla viikoilla, taisi olla tarkalleen 6+6 - 7+1 varhaisultrassa. Näkyi liian pieni, tyhjä pussi, lääkäri sanoi heti että tuulimuna. Olisi pitänyt jotain muutakin jo näkyä. Sain jo ohjeita kaavintaan ym jos ei itsestään tule pois. Nyt tämä tuulimuna on 6kk vanha poika =) Eli jos esim raskaus ei ihan noin pitkällä olekaan, niin muutamankin päivän heitto tekee paljon. Näillä viikoilla ultratessa pitää olla tosi varma raskauden kestosta... Ja silti pientä heittoa voi aina tulla, hedelmöittymisajankohdasta riippuen...

Mae harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos on hedelmöittynyt myöhemmin, niin on kyllä sitten tosi aikaisin näkynyt testissä. Ei varmaan voi viikon päästä hedelmöittymisestä näkyä..
no mulla kävi niin että viikkoja olikin 2 viikkoa vähemmän, eikä siis näkynyt noilla viikoilla kun "jotain". Pahoinvointi oli kuitenkin alkanu rv3 samoin testi näytti + (eli noin viikko hedelmöittymisestä

Yhteistyössä