Onko jollain kissalla sellaista ruoka-automaattia? kippo ja tötsä mistä valuu ruokaa kippoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ostettiin eläinkaupasta juoma ja ruoka-automaatit. Juomajuttu toimii hienosti, mutta ruoka-automaatista ei kyllä tulee ruokaa kippoon kuin muutama hassu. Noi on sellaisia et tötsän alaosassa on erikokoisia koloja joista pienin on tarkoitettu vedelle ja isoin ruoalle, mutta meidän pentunappulat ei ainakaan sieltä tuu mihinkään. Onko ne jotenkin liian tiiviisti siellä kun ovat niin pieniä? Vai miksei tuo toimi?

Meillä on semmoiset. Sama homma oli meilläkin kuivaruoka ei tullu kippoon. Me isonnettiin sitä aukkoa mistä sen ruoan pitäis tulla, jo toimii. Puukolla vaan isommaksi aukkoa. Kokeilla kannattaa välillä, ettei tule liian iso.

Okei :) Paljonko suunnilleen piti ottaa pois? Meillä vielä jonkin aikaa juniorinappulat, mutta varmaan kannattaa ihan aikuisten nappuloilla testata.

Vesiautomaattiin oon kyllä tosi tyytyväinen

Meillä kissat osaa koukkia nappuloita käpälällä sieltä kolosta. Aina kun koukkaisee niin samalla sieltä valahtaa muutama nappula.

Vesiautomaattia ei olla käytetty kun luulen että ennen pitkää kissat kaataa hökötyksen ja vedet on pitkin seiniä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28381453:
Meillä kissat osaa koukkia nappuloita käpälällä sieltä kolosta. Aina kun koukkaisee niin samalla sieltä valahtaa muutama nappula.

Vesiautomaattia ei olla käytetty kun luulen että ennen pitkää kissat kaataa hökötyksen ja vedet on pitkin seiniä.

Meillä olleet vasta vuorokauden käytössä :) Eli eivät vielä ainakaan ole oppineet koukkimaan sieltä. Pentunappulat on niin kovin pieniä että taitavat olla todella tiiviisti siellä ja siksi ei tule yhtään ulos niitä. Täytyy koittaa vielä noilla aikuisten nappuloilla

Meilläkin kun on 3 kissaa niin nappuloita menee, jos hetkenkään kauemmin ovat kupissa ni eivät enää syö ku aromit menee. Tossa kapistuksessa taitaa aromit säilyä :)

Vettä menee pari kupillista päivässä, automaatti on kiva kun ei tartte kokoajan olla täyttämässä

Yhteistyössä