V
"vvieras"
Vieras
Tuli vaan tässä mieleen, kun valitetaan että äiti vauvan kanssa kotona ja isompi päiväkodissa. Sitä olen pitänyt ihan hyvänä niille, joilla vaikka vaikea vauva ja muutenkaan vauva ja isompi tuskin leikkivät keskenään. Cäsynyt äiti saa nukkua ja isompi kavereita. Mutta sitä en ymmärtäisi jos vaikka 1-3 v kotona ja se isompi hoidossa. Eikö se ole vaikeampikin ja tylsempi käydä puistossa vaan pienemmän kanssa kun toinen on hoidossa? Vai eikö tälläistä edes ole?
Ihan vaan muuten mietin. Meillä on esikoinen hoidossa kun vauva oli pieni ja opiskelin mutta nyt olen ottamassa esikoisen hoidosta kun alkavat olemaan seuraa toisilleen, enkä voi enään opiskellakaan. Onko jollain toisin? Onko sille syytä?
Mietin vaan näitä sote uudistuksia. Eikö nyt noists hoidoistakin päätetty? Mietin kuinka merkityksellistä on jos äiti vaan vauvan kanssa enintään vuoden kahdestaan.
Ihan vaan muuten mietin. Meillä on esikoinen hoidossa kun vauva oli pieni ja opiskelin mutta nyt olen ottamassa esikoisen hoidosta kun alkavat olemaan seuraa toisilleen, enkä voi enään opiskellakaan. Onko jollain toisin? Onko sille syytä?
Mietin vaan näitä sote uudistuksia. Eikö nyt noists hoidoistakin päätetty? Mietin kuinka merkityksellistä on jos äiti vaan vauvan kanssa enintään vuoden kahdestaan.