Onko joku ystävä jonka toivoisit löytäväsi Facebookista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Itse kaipailen erästä Minnaa. Oltiin samaan aikaan ammattikoulussa, eri opintolinjoilla tosin. Pidettiin yhteyttä ja tapailtiin opiskelujen jälkeenkin, mutta sitten yhteys katkesi. Puhelinumeron olen hukannut, sähköpostiosoite ei ole enää toiminnassa. Olisi iloinen yllätys jos löytäisin tämän kaverin FB:sta. Ketä sinä etsit?

kaipaan yhtä Riannaa, leikittiin pienenä paljon pirkanmaalla. ja äiti sanoi että hän muutti jonnekkin tiikerimaahan eli kissanmaalle tampereelle. mutta en ole kuullut hänestä sen jälkeen mitään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja neuvokaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
erjaa ikävöin,enpä ole löytänyt bookista viälä.
pari muuta koulukaveria olisi kiva löytää

miten sieltä voi etsiä?

Siellä voi etsiä monella tavalla. Ihan siitä etusivulta löytyy Kaverihaku. Siitä voit hakea kavereita nimellä tai vaikka s-postiosoitteella, jos sellainen on tiedossa.

Ei kait se kaveri ole hukassa jos omistat sen sähköposti osoitteen. Niin että jos haluaa löytää sellasen jota ei oo tavannu siihen 20 vuoteen niin aika hankala löytää varsinkin jos ei sukunimi ole tiedossa. Ja ainakin mun kohdalla ei löydy edes niitä kouluja tuolta fb:sta mitä oon käyny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Joo, yhtä Tommia kaipaan, olis kiva tietää, mitä hälle kuuluu.

mistä päin ;)?

Voi kun tietäisin :D. Oli muistaakaseni jostakin Etelä-Suomesta kotoisin, 10 vuotta sitten opiskeltiin yhdessä Orivedellä ja sieltä muutti käsittääkseni Saksaan... Tällä Tommilla on syntymäpäivä 8.3. niin kuin minullakin.

Yhteistyössä