Onko joku verkkokauppa mistä voi tilata ruokaa kotiinkuljetuksella ja...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Huomiseksi tarvitsen makeita, parempi kakkua ja pientä suolaista haluan tehdä kotona. Lähikaupassa ei meillä ole kun pieni valikoima, mutta ajaminen mihinkään luulen huomenna ei onnistu, liian raskas viikko kun olo on muutenkin aika huono tämän raskauden takia, mutta vieraiden varten tarvitsen jotain sekä samalla voisin ostaa kotiin ruokaa. Mutta onko sellainen kauppa joka toimita siis jo huomiseksi jos vaikka teen tilauksen tänään. Tuntu että tuskin mutta kysyn joka tapauksessa jos tuuri käy ettei tarvitse huomenna lähteä mihinkään etten pyörty missään tämän olon takia

Jos ei löydy niin pitäisi jotenkin lasten kanssa lähteä vaan, kun myös ruokakin kotiin tarvitse ostaa. Ihme olo vaan oli 2pv siksi en oikein uskalla, kun vessaan jopa kun menen jo pyörittää ja sydän tykyttää, aloitin rauta-tabletit syödä jos hemoglobinia vaikka alhainen tai ehkä rasitus kun muutenkin ei ole ihan helppo raskaus. Mies on aika kaukana jossain Lapissa niin en voi häntäkään pyytä, hän on muutenkin nyt melkein koko kesä pois keikoilla. Pitäisi vielä kokeilla huomenna äitiä kysyä :)

Gastronautti ei näköjään toimii enää katsoin tänään :/. City Marketista voisin vaikka soittaa ja kysyä huomenna sekin oli mielessä, en usko vaan että noin nopeasti ne saa ruokaa tänne

Kiitos katson :)

Vieras, onko aina pitäisi sanoa ettei ole yhtään ystävä jos ei pyydä ystäviltä apua? En vaan kehta pyytä joka asiasta apua ja varma minuakin olisi ärsyttänyt ystävä joka omissa ongelmissa olisi pyytänyt jatkuvasti jotain, kun mun tapauksessa kuitenkin voisi pärjätä ja omasta tahdosta raskaksi tulin, niin miksi pitäisi ystävän hartioille vielä oma pahaa oloa laittaa, on heillä omakin elämä ja omia ongelmia kun ajaa tänne jotain 30km että saa mun vieraille kakkua ja suolaista, en ainakaan kehtaa sellaista kysyä, äidiltä kyllä kysyn :heart:

Voi olla aika hiljaista jonnekin peräkorpeen ruokakuljetukset... Muistutan että olet itse sanonut, että teillä on limusiini ja kuljettaja. Miksi et käytä tätä teidän omaa palvelua? Voithan antaa kuljettajalle rahaa ja sanoa, että pyyhkäiseppäs Stockmannin herkkuun ja tuo hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria.

Voi olla aika hiljaista jonnekin peräkorpeen ruokakuljetukset... Muistutan että olet itse sanonut, että teillä on limusiini ja kuljettaja. Miksi et käytä tätä teidän omaa palvelua? Voithan antaa kuljettajalle rahaa ja sanoa, että pyyhkäiseppäs Stockmannin herkkuun ja tuo hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria.
Kuljettaja kaveri? :D Joka oli juhlassa kuskamassa meitä? Olisi aikamoista jos meillä täällä olisi 24/7 joku kuljettaja päivystämässä muuten vaan. Itseasiassa en tykkää hanhemaksasta enkä kaviaarista. Mutta nyt aloitan soittamaan ja kysyn, jos ei, lähden jotenkin vaikka Nousiaiseen siellä yks pikkasen isompi S-Market

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä