Onko joku teistä emännöinyt me&i-kutsut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Itse innostuin vaatteista ja nyt olen sitten lupautunut emännäksi :) Näyttävät niin kivoilta ja pirteiltä!

Sen verran vain olisin kysellyt teiltä muilta, että oletteko helposti saaneet sen yli 11 vierasta... Tuntuu aika paljolta ja meillä on vielä niin pieni asuntokin :( Mutta kun houkuttaisi se isompi emännänetu :D

Vinkkejä otetaan vastaan, jos on muutenkin kutsujen järjestämiseksi jollain! Ekat kutsut joita olen pitämässä, joten muistakaan ei ole kokemusta...

Miksi 11 vierasta?!
Sori, mä en tiedä Me&I:n periaatteita... :ashamed: Mutta aika moni aina peruu, tai tulee jotain muuta menoa, joten kannattaa toki kutsua huomattavasti enemmän kuin 11-15 vierasta.
Mutta ei kai tuota 11 vaikea ole saada, jos sulla on laaja ystäväpiiri. :)

Mutta kutsujen järjestämisestä yleensä, eikait siinä ole sen kummepaa kuin keitellä kahvit ja pullat pöytään ja odotella, että vieraat ja esittelijä saapuu paikalle. =)

Lisäänpä vielä, että kun itse aikoinaan pidin kutsuja. Niin ehkä 10 tuli, ja olin suunnilleen 22 kutsunut. :)

kyllä kannattaa koittaa saada se 11 vierasta...ja vaikka on pieni asunto, niin kyllä yksien kutsujen ajan menee. Kun kutsut vieraita, niin laita kutsuun että tuo ystävä mukanasi ja ehdottomasti se, että ilmoitathan tulostasi =)

Se myyjä sanoi, että jos on alle 10 vierasta, niin emännänlahja on 16e alennusta omasta tilauksesta ja jos on 11 tai enemmän, niin alennus on 32e :)

Joo, kavereita kyllä löytyy, mutta eri asia sitten on, että pääseekö tosiaan ihmiset tulemaan...

mulla oli kolme vierasta :) kaikki muut peru joten on hyvä jos saat kutsuttua vaikka sen serkunserkun kaiman saunakaverin johon et oo pitäny yhteyttä moneen vuoteen koska aika moni varmasti peruu.

emännänlahjaks tulee tässä kussa semmonen outo kaulakoru.

VAROITUS:ne vaatteet on oikeesti paljon ihanempia kuin mitä ne on sivuilla, joten varmasti tulee heräteostoksia.

Yhteistyössä