Eli Virossa? Minulla on 2n vkon päästä tapaminen Turussa yhden lääkärin kanssa ko klinikasta, mä vaan mietin että teenkö yhden leikauksen siellä, kun sen mitä haen ei Suomessa oikein tehdään, ehkä Siluetissä mutta on pikkasen erilainen leikkaus todenäköisesti, näin ymmärsin puhelimessa, vaikka on paremi käydä paikan päällä niin he näkevät minua ja kertovat. Jos joku siellä on ollut, olitteko tyytyväisiä, eli Virossa Tiina Jylhäsellä? Minua pelottaa nukutus toisessa maassa aivan hirveästi sekä epäonnistumis riskejä kun ulkonäöstä kuitenkin kysymys, mutta kun itsetunnon takia päätin mielummin teen kun aina itken yhden asian takia loppuelämän asti
. Kenellä jotain kokemuksia kauneus leikkauksista niin kertokaa myös muut maat ym... Vielä mietin Meksikoa siellä yhden tutun tuttu lääkäri sen voi tehdä ja heidän klinikka aika suosittu, sinne 2,5kk päästä ainakin menen. Asiallisia vastauksia kiitos, kun tämä minulle ollut koko elämä iso juttu, vaikka kuinka jonkun mielestä se voi tuntua typerältä, siksi kun ei kaikki tykkää kaunes leikkauksista.