Onko joku täällä tullut raskaaksi vaikka ei olisi löytänyt ovulaatiota tikkuun?

Olen yrittänyt löytää ovista jo muutaman kk:n, mutta ei näytä tikut mitään. :headwall: Välillä kuitenkin tuntuu "oviskipuja", joten olisikohan se silti tapahtunut.

Onko joku teistä tullut raskaaksi löytämättä ovista?
 
mä ainakin
Käytin ovulaatiotikkuja 3kk (en peräkkäisiä) ja yhtänä niistä oli ovulaatio tikkujen mukaan. Toisena niistä negoista kierroista tulin raskaaksi, vauva 3vko ikäinen nyt. :)
 
Mä en ennen palstailuani edes tiennyt että on olemassa jotain sellaisia härpäkkeitä kuin ovistikkuja.
Enkä mittaillut kuumemittarillakaan.

Plarasin tokalla kerralla kalenteria ja ruksin kierron keskivaiheilta muutaman päivän jolloin häikäilemättä ahdistelin seksuaalisesti aviomiestäni.



Kuuuuul-tiiiii! Tui tui, kuis olis ja silleen?
 
"Huoh"
Voi herranjestas. Ei olisi ikinä tullut mieleen etsiskellä jotain ovulaatioita. Alkaa olla ylivertaisen omanapaista pyöriä munasarjojensa ympärillä ja pissiskellä tikkuun tai mitä helkkaria te lotraatte eritteidenne kera...
 
"jep"
[QUOTE="Huoh";22448713]Voi herranjestas. Ei olisi ikinä tullut mieleen etsiskellä jotain ovulaatioita. Alkaa olla ylivertaisen omanapaista pyöriä munasarjojensa ympärillä ja pissiskellä tikkuun tai mitä helkkaria te lotraatte eritteidenne kera...[/QUOTE]

:hug: oot kyllä aika ihana
 
ei tietenkään
[QUOTE="Huoh";22448713]Voi herranjestas. Ei olisi ikinä tullut mieleen etsiskellä jotain ovulaatioita. Alkaa olla ylivertaisen omanapaista pyöriä munasarjojensa ympärillä ja pissiskellä tikkuun tai mitä helkkaria te lotraatte eritteidenne kera...[/QUOTE]

Joo ei meillä vain olla noin omanapaisia, meillä tehdään kaikki asiat yhdessä naapureiden kanssa. Siis kertakaikkiaan, ei kai kenenkään lapsensaamisprojekti ole yksityinen asia?
 

Yhteistyössä