M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kuukausi on lyhin aika miltä tuota maksetaan. Jos on oli kuukauden pois niin silloinhan tuota saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Kuukausi on lyhin aika miltä tuota maksetaan. Jos on oli kuukauden pois niin silloinhan tuota saa.
Ei mielestäni saa jos lapselle on myönnetty kunnallinen hoitopaikka. Mutoinhan tukea nostettaisiin paljon kesäaikaan, esim. opettajat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Kuukausi on lyhin aika miltä tuota maksetaan. Jos on oli kuukauden pois niin silloinhan tuota saa.
Ei mielestäni saa jos lapselle on myönnetty kunnallinen hoitopaikka. Mutoinhan tukea nostettaisiin paljon kesäaikaan, esim. opettajat.
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Me saatiin aikanaan. Päiväkodista itseasiassa tarjottiin tätä vaihtoehdoksi pienten puolen perheille, joilla itse oli mahdollisuus hoitaa lapset kesällä (opiskelijar, opettajien perheet jne.). =) Paikat täytyi irtisanoa, mutta ne varattiin valmiiksi näille samoille lapsille. Ei ollut mitään ongelmia asian suhteen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Me saatiin aikanaan. Päiväkodista itseasiassa tarjottiin tätä vaihtoehdoksi pienten puolen perheille, joilla itse oli mahdollisuus hoitaa lapset kesällä (opiskelijar, opettajien perheet jne.). =) Paikat täytyi irtisanoa, mutta ne varattiin valmiiksi näille samoille lapsille. Ei ollut mitään ongelmia asian suhteen..
Näin onnistuu, mutta vaatii paikan irtisanomisen. Täälläpäin ei kikkailla näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Me saatiin aikanaan. Päiväkodista itseasiassa tarjottiin tätä vaihtoehdoksi pienten puolen perheille, joilla itse oli mahdollisuus hoitaa lapset kesällä (opiskelijar, opettajien perheet jne.). =) Paikat täytyi irtisanoa, mutta ne varattiin valmiiksi näille samoille lapsille. Ei ollut mitään ongelmia asian suhteen..
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Me saatiin aikanaan. Päiväkodista itseasiassa tarjottiin tätä vaihtoehdoksi pienten puolen perheille, joilla itse oli mahdollisuus hoitaa lapset kesällä (opiskelijar, opettajien perheet jne.). =) Paikat täytyi irtisanoa, mutta ne varattiin valmiiksi näille samoille lapsille. Ei ollut mitään ongelmia asian suhteen..
Tämä oli päiväkodin johtajan "siunauksella" tarjottu vaihtoehto. Muutamat perheet käyttivät mahdollisuutta hyväkseen.