onko joku pielessä jos 30-vuotias nainen on..?

• Viestiketjun aloittaja muikkunen
  • Ensimmäinen viesti
muikkunen
neitsyt ja täysin kokematon miesten suhteen? hänellä ei siis ole koskaan ollut seurustelusuhdetta miehen kanssa. tähän "koskemattomuuteen" ei liity uskonto mitenkään vaan hän on halunnut odottaa sitä oikeaa. pitäiskö mun näin miehenä huolestua?

Vieras
Kyllä mun korvaan aika oudolle kuulostaa. Tietysti, ihmisiä on erilaisia. Jotenkin silti hämmästelisin, ellei todella ole mitään kokemusta mehistä, kyllä tuon ikäisellä yleensä on.

muuttanut
Jos hän on ite tyytyväinen elämäänsä, eikä vahingoita sillä tyylillään muitakaan taikka lakeja riko, niin tuskin on tarvis toisten huolestua.
Vaikka porvoosta taitaa tuulla tänäiltana ;)

Mikäpä siinä pielessä olis. Ainoastaan plussaa se, ettei kenen tahansa kans petiin hyppää vain sen takia että pääsis neitsyydestä, tervettä itsensä kunnioittamista ettei tee niin. :) Tai että olis "pakko" seurustella sellasen kans josta ei oikeesti tykkää.

No jos ei kerran o mieleistä miestä vastaan aikasemmin tullu eikä o halunnu sekstailla sellasen kanssa, joka ei mitään merkkaa, niin sittenpä on neitsyt. Hienoahan se on, jos on halunnu säästää ekan kertansa "sille oikeelle". Eli ei o mitään pielessä. :)

vieras
Jos olisi itsekin aikanaan tajunnut odottaa vain sitä oikeaa miestä. Aika monta huonoa panoa olisi jäänyt väliin. Olisi myös säästynyt sydänsuruilta, totuus kun on se, että on miehiä, jotka lämpimän pimpan kylmälle illalle varatakseen ovat valmiita puhumaan aika paljon paskaa!

vieras
Ei välttämättä. Mulla on kolmekymppisiä sinkkuystäviä, joiden "seurustelusuhteet" ovat olleet jotain teini-iän ootsämunkaa-juttuja eli lähinnä pusuttelua ja kädestä kiinnipitämistä.
Ovat tosi kranttuja tai sitten arkoja tms., ihan normaaleja muuten mutta jostain syystä ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan eivätkä sitten ole halunneet ihan ketä tahansa.

en mä tiedä, ehkä outoa ja harvinaista ja saattahaan siinä olla jotain pielessä.. tai sitten hän todellakin odottaa sitä oikeaa eikä siinä ole mitään pahaa. ihmisiä on erilaisia, toisaalta, entä jos sellaista oikeaa ei ikinä tule..

Jos ei tykkää notkuu baareis niin ei varmaan oo nuorena tullu sekoiltuu ja kokeiltuu juttuja.
Hienoo et oot ihastunut tähän naiseen --toivotaan et olet hänelle se oikea :)
Harvinaista se varmaan on mut ei musta outoo. :wave:

Yhteistyössä