Onko joku päässyt eroon selluliitista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
Minulla ei ollut selluliittia yhtään 34 ikävuoteen asti. Sitten sain pari lasta ja kauhukseni huomasin reisien ja takapuolen olevan täynnä röpelöistä selluliittia. Ennen olin aktiivinen kilpaurheilija. Lasten synnyttyä olen ehtinyt harrastamaan liikuntaa vain kerran-pari viikossa, lisäksi hyötyliikunta on arvossaan, mutta se ei riitä.

Painoa on tullut lisää 5 kg urheiluajoistani. Lihakset ovat muuttuneet läskiksi. Olen ihan normimittainen. 167 cm ja 61 kg.

Voiko selluliitista vielä päästä eroon vai onko minun tyydyttävä kohtalooni? En kehtaa enää käyttää edes shortseja kesällä.

Jos sinulla on reidessä selluliittia ota napakka ote reiden ympäri lähellä nivusta ja nosta nahkaa ylöspäin. Voila´ selluliitti hävisi!!
Kyse on siis siitä että ihosi on veltostunut ja laskeutunut niin että ihon alla oleva rasva laskeutuu epätasaisesti ja se näkyy ihon läpi. Jos haluat päästä eroon selluliitista niin jumppaa kaikki rasva pois sieltä ihon alta, lihas on pinnaltaan sileä.
Tämä nyt ei kuitenkaan ole kovin helppoa saavuttaa joten ehdotan että sopeudut tilanteeseen...

[QUOTE="mamma";28075304]Jos sinulla on reidessä selluliittia ota napakka ote reiden ympäri lähellä nivusta ja nosta nahkaa ylöspäin. Voila´ selluliitti hävisi!!
Kyse on siis siitä että ihosi on veltostunut ja laskeutunut niin että ihon alla oleva rasva laskeutuu epätasaisesti ja se näkyy ihon läpi. Jos haluat päästä eroon selluliitista niin jumppaa kaikki rasva pois sieltä ihon alta, lihas on pinnaltaan sileä.
Tämä nyt ei kuitenkaan ole kovin helppoa saavuttaa joten ehdotan että sopeudut tilanteeseen...[/QUOTE]

Jos jumppaan kaiken rasvan pois, niin sitten häviää tisseistäkin rasva ja niistä tulee roikkuvat nahkaläpyskät. Ei hyvä.

[QUOTE="anne";28075272]Syö tarpeeksi kasviksia ja juo pallljon vettä. Sokeri minimiin. Kuivaharjausesta olen myos kuullut hyvää.[/QUOTE]

Tässä minulla on parantamisen varaa. Pitää yrittää tosissaan päästä eroon sokeririippuvuudestani.

[QUOTE="aapee";28075359]Tässä minulla on parantamisen varaa. Pitää yrittää tosissaan päästä eroon sokeririippuvuudestani.[/QUOTE]

Lopetin karkinsyöonnin ja ja sinne katosi selluliitti.

Yhteistyössä