Onko joku muukin menettänyt tänä viikonloppuna lemmikkinsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eläinrakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eläinrakas

Vieras
meillä on koko perheellä allerginen nuha ja minulla pahemmat oireet vielä kuin muilla, astmaoireita jo. Jouduin etsimään rakkaalle papukaijallemme uuden kodin. Tulivat katsomaan ja veivät samantien :( On kyllä hyvä paikka tämä uusi, mutta ikävä on hirveä, itkettää. Onko kohtalotovereita paikalla?

Kuinka asia tutkittiin ja todettiin? Meinaan ettei johtunut muusta huonepölystä, kevään siitepölystä tai katupölystä, homeesta tms.

Onneksi lintu sai hyvän uuden kodin. Olen pahoillani puolestasi, olisin itse surun murtama jos joutuisin luopumaan kaijastani :(
(itse olen testien mukaan linnuille allerginen, mutta ei ole oireita)

Olen ollut allerginen koko kaijan olemassaolon, eli kun se poikasena meille tuli 3v sitten. Nenäntukkoisuus ja valuminen alkoi, aiemmin ei ollut mitään allergioita, selkeästi alkoi linnusta. Olen yrittänyt lääkkeillä pärjätä, homeopatialla yms mikään ei auta, paheni vain. Koko ajan olen tiennyt että siitä pitää luopua, olen vastuussa myös lapsistani (kummallakin lievempi allergia), olen vain pitkittänyt asiaa. Viikko sitten panin myyntiin.Nyt on toinen päivä ilman sitä ihanaa persoonaa, onneksi asuu melko lähellä, että pääsee katsomaan joskus.

Ja muuten jjotain positiivista, tänä aamuna ei tarvinnut niistää eka kerta pitkiin pitkiin aikoihin.

Yhteistyössä