Onko joku laitattanut botoxia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vistabel nimellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveri laitatti, näyttää hirveältä :( mutta on itse hyvin tyytyväinen, joten kai se oli hintansa väärti. Tosin en tiedä, mitä maksoi.
Mua ei olisi muutenkaan botox kiinnostanut, mutta nyt tuon kaverin naaman nähneenä vielä vähemmän. Juonteita on vähemmän, mutta jotenkin vanhemman näköinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vistabel nimellä;28090537:
laitatti ja millai siis vanhempi efekti.onko ilmeetön vai ? :)

Otsaan, silmäkulmiin ja poskiin. On aika ilmeetön, varsinkin silmien seudulta. 40-vuotias, mutta nyt näyttää mun silmiin reilu viiskymppiseltä, joka on käynyt kiristyttämässä naamaa. :O
Mutta itse on kyllä tyytyväinen, kai kun niitä juonteita ei juuri ole. Niitä ei ollut mun mielestä muutenkaan ikäisekseen, ja tuo kokonaisvaikutelma on nyt jotenkin karmea.
Sellainen Joan Rivers -look...

siis aloitin kun oli 36v ja laitan otsaan ja silmäkulmiin. Kaikki rypyt häviää noin viikossa ja vaikutus kestää 6kk. Sitä ei tarvii laittaa niin ettei koko otsa liiku ja musta se on tosi hyvä juttu. Se ei vaikuta muualle kasvoihin jos stä esim käytetään vain otsan juonteisiin. Toimenpide kestää noin 5min ja ei satu. Olen myös käyttänyt restylinea suupielen juonteisiin johtuen siitä että laihduin nopeassa tahdissa tosi paljon ja näytin ihan huolleelta. Restyline oli musta ikävää koska sen tunsi sellaisena möykkynä kasvoissa siis ihan täytteenä, sekin poistui itsestään ajan kanssa

Yhteistyössä