Onko joku kokeillut Valmarin kivennäisliuosta?

Minkälaisia tuloksia sait? Putosiko paino, paljonko ja missä ajassa? Hain tänään pullon apteekista ja ajattelin kokeilla, josko autais saamaan itteään niskasta kiinni ja aloittamaan laihis ennen töihin menoa.
 
Mimmi62
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 16:50 Mamma03 kirjoitti:
Minkälaisia tuloksia sait? Putosiko paino, paljonko ja missä ajassa? Hain tänään pullon apteekista ja ajattelin kokeilla, josko autais saamaan itteään niskasta kiinni ja aloittamaan laihis ennen töihin menoa.

joo mäkin olen menossa ostamaan sitä kun olen kuullut positiivistä, muta jokainenhan on oma yksilönsä. Täytyy odotella kommenteja. :D
 
Mimmi62
Minä kävin ostamassa eilen sitä apoteekistä maksoin noin 6€ nyt se kököttää tuolla jääkaapissa ja meinaan tänään aloitta, ei kuulemma maistu oikein hyvälle, mutta kun siinä lukee veden sekaan niin voi laittaa mehunki niin ei maistu niin öklälle. Suaps nähä miten likan käy. Nimittäinmulla on pullo molkusaania ja sekin on just saman tyylistä ja maistuu sitten niin kauheelle et huh huh ekan kerran kun otin niin tuli yrjöt jopa nenästäkin, mutta kaikkee pitää kokeilla :whistle:
 
Mimmi62
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 08:09 Mimmi62 kirjoitti:
Minä kävin ostamassa eilen sitä apoteekistä maksoin noin 6€ nyt se kököttää tuolla jääkaapissa ja meinaan tänään aloitta, ei kuulemma maistu oikein hyvälle, mutta kun siinä lukee veden sekaan niin voi laittaa mehunki niin ei maistu niin öklälle. Suaps nähä miten likan käy. Nimittäinmulla on pullo molkusaania ja sekin on just saman tyylistä ja maistuu sitten niin kauheelle et huh huh ekan kerran kun otin niin tuli yrjöt jopa nenästäkin, mutta kaikkee pitää kokeilla :whistle:
Siis 6 euroa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 08:09 Mimmi62 kirjoitti:
Minä kävin ostamassa eilen sitä apoteekistä maksoin noin 6? nyt se kököttää tuolla jääkaapissa ja meinaan tänään aloitta, ei kuulemma maistu oikein hyvälle, mutta kun siinä lukee veden sekaan niin voi laittaa mehunki niin ei maistu niin öklälle. Suaps nähä miten likan käy. Nimittäinmulla on pullo molkusaania ja sekin on just saman tyylistä ja maistuu sitten niin kauheelle et huh huh ekan kerran kun otin niin tuli yrjöt jopa nenästäkin, mutta kaikkee pitää kokeilla :whistle:
tuupas sitten kertomaan meillekkin,että oliko yhtä hirvittävää kun se toinen aine ;) ,jookosta?!
kuinka riittoisaa tuommoinen on,onko tietoa eli siis kauanko siitä riittää??
 
Mimmi62
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 14:05 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 08:09 Mimmi62 kirjoitti:
Minä kävin ostamassa eilen sitä apoteekistä maksoin noin 6€ nyt se kököttää tuolla jääkaapissa ja meinaan tänään aloitta, ei kuulemma maistu oikein hyvälle, mutta kun siinä lukee veden sekaan niin voi laittaa mehunki niin ei maistu niin öklälle. Suaps nähä miten likan käy. Nimittäinmulla on pullo molkusaania ja sekin on just saman tyylistä ja maistuu sitten niin kauheelle et huh huh ekan kerran kun otin niin tuli yrjöt jopa nenästäkin, mutta kaikkee pitää kokeilla :whistle:

Mä tuolla just kertoilin et tuolla jääkaapissa se on, maistuu kuulemma pahalle mut kait se on tarkoitus ettei maistu esim mansikalle.... Mulla on myös molkusania kaapisa otin pari kertaa ja toisella kerralla tuli yrjöt ihan nenän kautta niin hirveetä se ainakin oli, nyt toivon ettei tää ole yhtä kamalaa, mutta kuulemma saa mehuunki laittaa veden kanssa nuo aineet on varman tappotuomion makuisia, mutta tänään aloitan jakatellaan miten tytön käy..

tuupas sitten kertomaan meillekkin,että oliko yhtä hirvittävää kun se toinen aine ;) ,jookosta?!
kuinka riittoisaa tuommoinen on,onko tietoa eli siis kauanko siitä riittää??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2004 klo 22:32 kultahippuset kirjoitti:
minkä hintaista tuo oli ja kuinka riittoisaa??
jokos aloittaja on kokeillut ja maistuuko millekkään?? :) !
Meillä maksoi apteekissa 6,30 eur sellanen 300 g pullo. Mun mielestä maistui aika kamalalta :/ mutta kokeillaan nyt jatkaa. Vielä en ole tuloksia saanut, kun just on menkat ja mulla aina paino nousee sinä aikana parikin kiloa.
 
Mulla on Valmarin kivennäisliuosta ja täällä se maksaa 5e ja rapiat päälle.Ei se mitään hyvää ole, mutta kyllä se ihan hyvin veteen sekoitettuna menee kurkusta alas.Sillä on monia hyviä vaikutuksia, suosittelen . =)
 
naatti
Oon 1kk juonut Valmariinia 4krt päivässä.
En oo oikein mitään vakuuttavaa huomannut muuta kuin sen, että turvotus on hävinnyt ja helteillä ei ole niin kuuma läheskään kuin normaalisti.
Paino on hienosti tippunut 1.5kg/kk pitkän jumituksen jälkeen,joten voihan tuo Valmariinkin olla se,joka laittoi painon putoamaan alas-- :whistle:
 

Yhteistyössä