Onko joku käyttänyt äp:n toppahaalaria ulkoillessa muuten kuin vaunuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äp:n toppahaalari ei taida kestää yhtään kosteutta? Olen käyttänyt esikoisella vain vaunupukuna, joten kokemusta ei ole varsinaisesta ulkoilusta eli lapsi maassa kontaten/kävellen. Kuopukselle haalareita on kertynyt useampikin ja mietin, et kannaisiko äp:n haalari jo laittaa pois, jos sen kanssa ei voi ulkoilla kunnolla. Onko siitä mihinkään, jos on märkää?

Kyllä nuo pehmeätkin kurikset on ikävät lapsilla, eivät edes hengitä. Meillä ei pojalla ole edes kuriksia, toppapuvut on vedenpitäviä.

Äitiyspakkausken pukua olen pitänyt ainoastaan vaunupukuna.

Nyt uusimmassa pakkauksessa on aiempia pukuja parempi toppapuku, jota vois harkita käyttävän muutoinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:
Kyllä nuo pehmeätkin kurikset on ikävät lapsilla, eivät edes hengitä. Meillä ei pojalla ole edes kuriksia, toppapuvut on vedenpitäviä.

Äitiyspakkausken pukua olen pitänyt ainoastaan vaunupukuna.

Nyt uusimmassa pakkauksessa on aiempia pukuja parempi toppapuku, jota vois harkita käyttävän muutoinkin.

Ainoo vaan että koko on 68...ei se mahu ku vauvalle joka on vaunuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei mun 2007 äp-haalari oo kyllä 68, vaan paljon isompi.

Vastaus kysymykseen. Olisin kyllä pitänyt, mutta puku on ollut jo pieni kun kävely/ryömiminen opittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:

Vastaus kysymykseen. Olisin kyllä pitänyt, mutta puku on ollut jo pieni kun kävely/ryömiminen opittu.

Täällä oli joku aika sitte juttua että kelan sivulla oli että uudes pakkauksessa olis 68 se haalari.Ennen oli n.80cm

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:

Täällä oli joku aika sitte juttua että kelan sivulla oli että uudes pakkauksessa olis 68 se haalari.Ennen oli n.80cm
Juu niinhän siellä lukee, mutta kyllä tuo on ihan yhtä iso kuin esim 2005 haalari. Tai sitten mulle on laitettu väärä haalari.

Yhteistyössä