Onko joku jyväskyläläinen tai vaikka joku muu menossa lähiaikoina puuhamaahan?

Siellä on se myymälä ja siellä myydään kolmella eurolla punaisia kahvallisia puuhamaamukeja jossa kohokuviona puuhanalle ja puuhamaa teksti..

Tyttö halusi sellaisen muistoksi ja sepäs menikin vahingossa roskiin ja nyt olisi ihana saada sellainen takaisin. Olisiko joku niin ihana ja ostaisi sellaisen ja vaikka postittaisi minulle, tuli maksamaan mitä tahansa.. :snotty:

Ja tässä ketjussa mun koko kommellus minkä takia roskikseen eksyi http://kaksplus.fi/keskustelu/t1456524#m16470244

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harmi kun ei olla menossa puuhamaahan vaan luultaasti kesämaahan. Olisin ihan hyvin voinut tuoda mukin jos toisenkin tullessa. No, jospa joku olisi menossa
Toivottavasti.. :) Olis niin tärkeää tytön takia sellainen saada, vaikka se vaan muki olikin.. Mut eipä niitä muualta saa..

Mie
Moikka!Me ollaan menossa mutta ei asuta kyllä Jyväskylässä päinkään :D mutta voinhan postittaa!!!Tosin mulla ei ole tänne tunnusta... :D haluaisin auttaa ku tiedän miten tärkeitä tuollaiset asiat on lapsille :) !!

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Moikka!Me ollaan menossa mutta ei asuta kyllä Jyväskylässä päinkään :D mutta voinhan postittaa!!!Tosin mulla ei ole tänne tunnusta... :D haluaisin auttaa ku tiedän miten tärkeitä tuollaiset asiat on lapsille :) !!
Oi ihanaa =) Joo postittaa voi, vaikka kalliiksi se varmaan tulee, mut nyt on tyttö kyl paljon tärkeämpi =) Harmi ku sulla ei ole tunnuksia :| Teepäs sellaiset äkkiä :D

(eli olin vahingossa käyttänyt jonkun toisen tunnusta, anteeksi siis mie:lle!!) Olen tuo ylempi vieras siis ja nyt on tunnus :) oon sitä tässä miettinyt et pitäis tänne itsensä rekata ja nyt sain kimmokkeen .Eli me ollaan menossa Puuhamaahan tässä parin viikon sisällä =) !!Meillä on lapset muuten saman ikäiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja sitruunatetra:
(eli olin vahingossa käyttänyt jonkun toisen tunnusta, anteeksi siis mie:lle!!) Olen tuo ylempi vieras siis ja nyt on tunnus :) oon sitä tässä miettinyt et pitäis tänne itsensä rekata ja nyt sain kimmokkeen .Eli me ollaan menossa Puuhamaahan tässä parin viikon sisällä =) !!Meillä on lapset muuten saman ikäiset :D
Jeeeeee :D Nyt tyttö saa sit mukinsa :D Kiitos kiitos sinulle :flower: Noniin, sopivasti viel samanikäiset lapset =)

Ihanaa ku saa pelastaa pienen tytön kesän :D !Pistä mulle yv:nä(kai täällä voi sellasii pistää?) sun email-osoite niin laitetaan sähköpostis sit tarkemmat tiedot ja ajat :) !!Nyt lähen koneelta pois, eli älä ihmettel ku en heti vastaile, illalla on taas aikaa!! B)

Yhteistyössä