Onko joku ihastunut avioliittonsa aikana johonki toiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaanar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaanar

Vieras
Onko ollut isokin juttu ja onko mennyt "itsellään" ohi?

Mulle tais käydä ekaa kertaa niin..
Kaipaan meidän avioliittoon enemmän hellyyttä ja läheisyyttä, tästä on monet kerrat puhuttukin ja välillä on ihanaa mutta sitten taas välillä menee monta päivää ettei saa edes halausta.

Ja eilen törmäsin töissä mieheen, jota en nyt saa mielestä. Ihastuin siihen lempeään ääneen ja kilttiin olemukseen. Ja voi ei, kun mies tuli uniinkin ja mä en kestä, kun ajatukset vaan pyörii tässä miehessä. Miten saan ne pois? En mä tahdo mitään tämmöstä, ei kuitenkaan oo aikomustakaan erota miehestä tai varsinkaan pettää! Meillä lisäksi 1v poika ja en halua hänelle rikkoutunutta perhettä. Ruokin oikein ajatuksissani unelmia siitä millainen tää mies olisi mua kohtaan.. Kamalaa, mulla on niin huono omatunto!
Sanokaa, että tää menee ohi!

Jotenki koen huonoa oloa jo siitä, että edes ajattelen muita..

On käynyt, mitään konkreettista ei tapahtunut, mutta sain itsestäni irti puhua asiasta aviomieheni kanssa ja sen jälkeen meidän suhteemme on parantunut huomattavasti. Enää ei päästetä suhteen tilaa sellaiseksi että jommalla kummalla tulisi mieleen etsiä jotain muuta, vaan yritetään pitää suhde kunnossa.

Tämä on niin yleistä.... minä kuulun niihin, jotka ovat jopa toimineet... Ja kadun sitä katkerasti lopun ikääni. Meillä asiasta keskusteltiin, ja mies antoi anteeksi. Mutta välillä se peikko sieltä nousee jonkun riidan yhteydessä, ja luottamusta on saanut kerätä.. Ei kannata langeta noihin houkutuksiin, vaan oikeasti panostaa omaan suhteeseen, ja keskustella oman miehen kanssa siitä, että kaipaa enemmän läheisyyttä, huomiota, ja itsekin tekee siis samoin.

Olen ihastunut, ja pahin ihastus meni parissa kuukaudessa ohi, lopullisesti puolessa vuodessa. Kerroin miehelleni heti asiasta ja aloimme yhdessä hankkimaan vipinää omaan suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Joops:
On käynyt, mitään konkreettista ei tapahtunut, mutta sain itsestäni irti puhua asiasta aviomieheni kanssa ja sen jälkeen meidän suhteemme on parantunut huomattavasti. Enää ei päästetä suhteen tilaa sellaiseksi että jommalla kummalla tulisi mieleen etsiä jotain muuta, vaan yritetään pitää suhde kunnossa.

meillä ei auttanut tuo puhuminen, ei ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja joo....:
Tämä on niin yleistä.... minä kuulun niihin, jotka ovat jopa toimineet... Ja kadun sitä katkerasti lopun ikääni. Meillä asiasta keskusteltiin, ja mies antoi anteeksi. Mutta välillä se peikko sieltä nousee jonkun riidan yhteydessä, ja luottamusta on saanut kerätä.. Ei kannata langeta noihin houkutuksiin, vaan oikeasti panostaa omaan suhteeseen, ja keskustella oman miehen kanssa siitä, että kaipaa enemmän läheisyyttä, huomiota, ja itsekin tekee siis samoin.

Kuten sanoin tästä on keskusteltu aiemmin.. Ja enää mies ei haluaisi enää kuulla koko asiasta. Koko talven minä tästä puhuin ja mies alkoi jo ärsyyntymään, koska hänen mielestään kaikki suhteessamme on hyvin eikä hän kuulemma jaksa kuunnella valitusta siitä miten meillä muka menee huonosti :/ Kun mies ei tarvitse sitä läheisyyttä (häntä pikemminkin ahdistaa liika läheisyys) niin ei mies voi edes ymmärtää, että mä tartten semmosia pieniä huomion osoituksia joka päivä..

jotenkin luulen, että parempi kertoa, koska se ehkä avaa toisen silmät siihen, että tuo toinen oikeasti kaipaa läheisyyttä. Jos miehesi ei kaipaa läheisyyttä, niin on ehkä jotain mitä hän kaipaa, mitä sinä pystyt edesauttamaan... Mut tietysti, jos toinen on YLTIÖ mustasukkainen, ja sitten alkaa vahtimaan sua kellon ympäri ja sekoaa täysin, niin sitten ehkä kannattaa harkita ja puhua yleisemmällä tasolla..... Tietty jos puhuminen ei auta, niin aika hankalaa... :/

jotenkin luulen, että parempi kertoa, koska se ehkä avaa toisen silmät siihen, että tuo toinen oikeasti kaipaa läheisyyttä. Jos miehesi ei kaipaa läheisyyttä, niin on ehkä jotain mitä hän kaipaa, mitä sinä pystyt edesauttamaan... Mut tietysti, jos toinen on YLTIÖ mustasukkainen, ja sitten alkaa vahtimaan sua kellon ympäri ja sekoaa täysin, niin sitten ehkä kannattaa harkita ja puhua yleisemmällä tasolla..... Tietty jos puhuminen ei auta, niin aika hankalaa... :/

Lisäyksenä tähän, että ei toki ihan kaikkia pikku ihastuksia kannata kertoilla, mutta joskus jos tilanne on se, että tosissaan haaveilee ihan jostain muusta, niin kertominen voi auttaa tilannetta... kyllähän sitä varmaan useimmat tykkää kattella välillä aidan toiselle puolelle, ja katsominen ja mahdollinen hetken haave sitten riiittää...

Ei mies nyt ole mustasukkainen ollenkaan mutta epäilen, että hän saattaisi sellaiseksi tulla jos kerron..

En mäkään haluais tietää jos mies ois ihastunut johonkin naiseen.. se loukkais mua..

Alkuperäinen kirjoittaja jaanar:

Ei mies nyt ole mustasukkainen ollenkaan mutta epäilen, että hän saattaisi sellaiseksi tulla jos kerron..

En mäkään haluais tietää jos mies ois ihastunut johonkin naiseen.. se loukkais mua..

Niin, tarkoitinkin ehkä enemmän just silloin, jos muuten keskustelu ei auta, ja haluaisi mieluummin jutella asiasta, kuin sitten toimia.. Tai ilmeisesti sä et kuitenkaan ollut ajatellutkaan tehä mitään asialle, mikä on tosi hyvä juttu. Kyllähän ne ihastukset ohi menee, kunhan ei anna niille edes pikkusormea, koska sitten ne kyllä vie mennessään. On nää hiton vaikeita juttuja, mut uskon, et yleensä johtuu siitä, että suhteessa on jokin juttu, mikä klikkaa, isompi tai pienempi, ja sitten puhumalla siitä selvitään, monesti ilmankin sitä, että kertoo ihastuneensa toiseen.... Voihan sitä sanoa, että haaveilee suhteesta, jossa on läheisyyttä ja jossa huomioidaan toista jne....

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Ihan normaalia, ainaki toivon niin :D nimittäin mies ihastui toiseen, menny jo ohi.

Miltä susta tuntui ku sait tietää? Kertoiko miehes siitä ihan suoraan?

Pahalta ensin tietysti, olin vielä raskaanaki ja seki pahensi asiaa :| mies jäi vahingossa"kiinni". Ei tuollaisia oikein voi kertoa suoraan minun mielestä loukkaamatta toista, en minäkään välttämättä kertois ihastusta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Ihan normaalia, ainaki toivon niin :D nimittäin mies ihastui toiseen, menny jo ohi.

Miltä susta tuntui ku sait tietää? Kertoiko miehes siitä ihan suoraan?

Pahalta ensin tietysti, olin vielä raskaanaki ja seki pahensi asiaa :| mies jäi vahingossa"kiinni". Ei tuollaisia oikein voi kertoa suoraan minun mielestä loukkaamatta toista, en minäkään välttämättä kertois ihastusta :ashamed:

Yhteistyössä